Acasă » The net » Follow me, tweet me, stalk me!

Follow me, tweet me, stalk me!

Glumesc. Dar am şi eu două dileme:

1. Care-i scopul în a urmări o cârcă de oameni?

Asta n-am înţeles-o încă de la fostul job. Te pierzi în informaţii mai mult sau mai puţin relevante, ca să nu mai spun că e relativ uşor să treci cu vederea peste nişte lucruri cu adevărat importante/interesante în ceea ce te priveşte. Mai ales dacă se strângeau vreo 10 cu chef de vorbă despre starea vremii din Zimbabwe. Şi culmea, îi urmăreşti pe toţi 10, deci vedeai fiecare replică. Deşi numai de informaţii meteo din Africa de Sud nu aveai nevoie la momentul respectiv.

Sunt total de acord că din tot zgomotul ăla se desprinde şi câte o voce clară şi răspicată ce spune că peste 57 de ore şi 23 de minute o să crească acţiunile Fabricii de cipici din Plopenii de peste Vale şi e bine să vinzi în caz că ai mai multe, dar cât de des se întâmplă? Întreb şi eu.

2. Cine pe cine urmăreşte şi de ce?

Încă nu am înţeles pentru ce m-a urmărit o vreme @applegermanyde, „Nachrichten über alle Apple Produkte und allgemeine Technologie” (asta-i ceva mâncare de micşunele?), când eu nu tresar nicium la auzul iPod, iPad, iPhone sau ce-o mai scoate pe piaţă Apple. Şi nici nu cred că le-am menţionat prea des, să zici că se lua după keywords sau hashtags. Ah, da, şi nici măcar nu ştiu să sprechen bine deutsch.

Lucru valabil şi pentru @MGMAdvertiser, „central Alabama’s top news source”, @flyfromGSP, „real-time tweets when airfare prices drop from Greenville to thousands of worldwide destinations” sau @JWolfee, „Mother of 2 kids, 4 huskies, 3 cats w/attitudes, & 1 Bru”.   O_o

Bine măcar că s-au inventat listele. Nu că le-aş folosi, dar sunt bune la organizare. Plus că am o obsesie pentru ele…

11 gânduri despre „Follow me, tweet me, stalk me!

  1. principiul e simplu …. more followers = more money from the client, sau putem sa cerem mai multi bani pentru o campanie reusita pe social media.

    uite un exemplu autohton:
    dai follow la vreo 2k de romani, ii tii pentru 2 luni, dai drop la toti si iei alt batch de 1k+ in follow list, sperand ca ei iti vor da follow back si mai castigi vreo 1000 de followeri cand le dai unfollow. e cu exemplu – http://twitpic.com/1hkwzf

  2. ca o idee, pe twitter nu gasesti informatii relevante. punct. am stat ieri si-am numarat, timp de o ora: din linkurile care s-au dat, peste 50% erau poze funneh, lolcats si d-astea, vreo 30% linkuri la ultimul articol de pe blog (cah, I hate that), si restul erau informatii cat de cat interesante.

    as zice ca aia care dau follow multor persoane sunt fie plictisiti de viata fie au business si vor sa monitorizeze „piata”.

Lasă un răspuns

