Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

I cannot jump the distance, so you’ll have to TOSs me

pe Aprilie 20, 2010

Plecând de la un tweet de-al lui Dan, mi-am adus aminte (cu toate că mi-e destul de imposibil să uit) cât de insignifiant în aparenţă, dar important în esenţă este să citeşti „fiţuica” cu termeni şi condiţii înainte să bifezi o căsuţă sau să-ţi laşi autograful pe o foaie de hârtie.

Teoretic, „I have read and accepted the TOS” ar trebui să însemne „mi-am luat cafeaua/ţigara/punga de popcorn lângă mine, am citit cap-coadă textul şi accept faptul că dacă sar de fund în sus ulterior pe motiv că nu-mi convine ceva, sar cam degeaba”.

Practic, eu cred că ar mai trebui adăugate una-două căsuţe sau locuri de semnat, unde să scrie „am citit, dar nu am înţeles nimic/am citit degeaba”, respectiv „n-am citit, dar bifez/semnez oricum”.

Una din trei.

Asta aşa, să ştie şi compania cu cine s-a prins în horă. Şi în consecinţă, să îşi intruiască personalul pe măsura clienţilor proaspăt intraţi în portofoliu. Clienţi care, evident, au fost împărţiţi în prealabil în 3 categorii mari şi late [deşi, între noi fie vorba, ultimele două categorii sunt făcute cam din acelaşi aluat].

A nu se înţelege de aici că eu îmi petrec ziua citind termeni şi condiţii. Dar cel puţin tac din gură [şi eventual mă dau singură cu capul de pereţi] atunci când mă trezesc în miezul unei situaţii nu foarte roz cauzată de necitirea [şi/sau ignorarea] lor.

Serios acum. Acum câteva zile, dintr-un puseu de plictiseală, mi-am clătit ochii (dacă pot să zic aşa) cu câteva contracte şi TOS-uri**. Nu spun că mi-a crescut IQ-ul prin asta, dar mi-am răspuns singură la o cârcă de întrebări mai mult sau mai puţin existenţiale [dar din cale-afară de enervante când ţi le pun alţii].

*titlul nu are nicio legătură cu conţinutul, dar îmi place mie replica, pentru că pitong şi, în plus, e din lotr.
** later edit: singurul doc TCG pe care nu-l voi citi decât în cazul în care plictiseala va pune completamente stăpânire pe mine, este cel de la Raiffeisen; dar ţinând cont că e lung cât o zi de post, cred că îl voi citi în rate.
2 responses to “I cannot jump the distance, so you’ll have to TOSs me

  1. clawd spune:

    TOS’s rule! Beats the hell out of Jules Verne. Or… I dunno… lemme choose a random writer… J.R.R. Tolkien! :-??

  2. mihaisuzuki spune:

    wooow…Tolkien? Cam sadici domnule! :)

Lasă un răspuns

