Acasă » Dear diary » Într-o zi cu soare…

Într-o zi cu soare…

… mă voi muta cu totul în grădină, cu o pătură la subsioară, şi nu voi pleca de acolo până nu voi fi terminat cel puţin vreo 2 cărţi. Mă voi planta strategic sub cais (poate-poate mi-o pica şi mie ceva de potol) şi voi lectura în liniştea bruiată doar de cotcodăcitul suratelor galinacee de dincolo de gard. Dar asta înseamnă că în ziua aia cu soare trebuie să fiu la sat. Ori anul trecut numai de zile cu soare n-am avut parte…

Tot într-o zi cu soare o să îi trimit lui Bogdan scrisoarea aia cu care îl ameninţ de vreo patru ani de zile. De fapt, cam de când s-a mutat pe plaiurile spaniole, după primul an de facultate. Ştiu că o să râzi când citeşti asta, că de fiecare dată când vorbeam pomeneam de ea, şi în plus, te întrebam de fiecare dată de adresă. Care ce să vezi, e aceeaşi! Dar mie îmi place să mă asigur. Oricum, de început am început-o (scrisoarea, zic)… acum vreo doi ani. Culmea, tot într-o zi cu soare.

De asemenea, tot într-o zi cu soare îmi voi mişca fizicul în parc, pentru o tură sănătoasă de oxigenat plămânii… atât cât m-or ţine. Nu de alta, dar ultima oară şuieram ca o locomotivă după doar o tură de alergat.

În altă zi cu soare (că deja s-au strâns prea multe pentru o singură zi), voi bifa pe lista zilnică toate activităţile. Care listă nu va fi goală, cum ar putea insinua unii (nu dăm nume, dăm linkuri), ci va avea cel puţin 6-7 puncte, care de care mai antrenante şi mai consumatoare de energie şi neuroni.

Culmea, dar tot într-o zi cu soare voi termina sezonul 5 din Grey’s Anatomy şi voi ajunge la zi şi cu CSI. Poate părea că irosesc acea zi cu soare, dar afară de clipuri funny de maxim 2 minute n-am mai vizionat nimic de mai bine de-o lună. Ca să nu mai zic de filme…

Şi tot într-o zi cu soare voi reîncepe să scriu pe acest minunat blog aşa cum plănuisem iniţial. Adică la fel ca pe răposatul Yahoo! 360, „plain and simple”.

Dar nu azi. Că azi a plouat, mi-e lene şi mă doare capul. Iar bruma aia de soare care a încercat la un moment dat să străpungă norii chiar nu m-a încălzit cu nimic.

5 gânduri despre „Într-o zi cu soare…

  1. Little cute thing care este tu, chiar nu ai realizat pana la varsta pe care o ai ca…….imaginatia si practica este ca socoteala de acasa si cea din targ?
    Patura + gradina + carte (carti chiar sa fie si mai sick) = WTF = soare, cald, transpiratie, oboseala si mai ales GONGI MULTE. Iti garantez ca nu o sa stai sub un copac pana termini „cel putin” 2 carti.
    Scrisoare + 4 ani + inca nu este trimisa = probabil nu o sa o mai trimiti ever daca pana acum 4 ani nu ti-au fost de ajuns.
    Zi cu soare + parc + alergat = soare, cald , transpiratie (din nou) si cu siguranta o gramada de tipi gen „sunt virjin dar noroc ca nu se vede” care o sa fluiere dupa tine si o sa faca comentarii care mai de care mai tampite care o sa te faca sa renunti la respectiva tura de oxigenat plamanii inainte sa o fi inceput bine.
    Grey’s Anatomy….cel putin mie mi-a parut rau ca l-am vizionat, o porcarie pft.
    Iar din toata lista sper sa te tii macar de ce ti-ai propus sa scrii in continuare pe blog ca imi place sa cetesc ce scrii dumneata , cat despre restul…..pai good lac si hev fan daca chiar crezi ca o sa le poti face :P

Lasă un răspuns

