Acasă » Obsesii, angoase » Sweet dreams

Sweet dreams

Dintotdeauna m-am întrebat din ce sunt făcute visele. Tot ascult Sweet dreams are made of these de la Eurythmics și degeaba. Răspunsul la întrebare rămâne în continuare învăluit în mister și întuneric, de parcă ar purta după el un Veil of Darkness.

În tot cazul, musai sunt făcute dintr-o grămadă de chestii, altfel nu-mi explic de ce unora le găsesc o mie de semnificații și altora nici măcar o jumătate.

E de înțeles pe de o parte de ce visele mele aveau conotații războinico-tactice în anul I, când jucam intens Heroes III și Travian. Sau când mă trezeam repetând reproducerea la ferigă, respectiv cu impresia că nu mi-am făcut tema la mate și prin urmare o să capăt un 4 cât mine de mare. Ah, și să nu uit de visele analitico-sudokice, unde nu cred că mai trebuie să adaug de unde mi se trag.

De cealaltă parte, nu pricep de ce mă simțeam amenințată de o broască țestoasă. E drept că aveam dimensiuni colosale și se uita urât la mine, dar eu în realitate nu am nimic personal cu ele, ba chiar aș putea spune că îmi plac. Sau de ce blocul în care locuiam (deși nu corespundea cu realitatea) era făcut din plastic alb (visul ăsta e vechi, de vreo 10 ani, celălalt e de ieri dimineață).

Am auzit eu că visele reflectă gândurile și stările tale de peste zi, dar în ce proporție?

De exemplu, acum două zile am visat că bună-mea mi-a înmânat senină cheile de la Mercedesul ei decapotabil (foarte mișto, de altfel, mai ales că avea și un aer retro), iar eu săream cu el de pe un acoperiș încercând să salvez o mână de geeks (dintre care unul nici măcar nu e geek IRL).

Întâi de toate că bunică-mea nu are mașină, și nici măcar permis de conducere. În al doilea rând, nici eu. Nimic de zis, îmi doresc tare  mult să fac școala de șoferi, să pot să conduc și eu în conformitate cu legislația rutieră, dar în ultimul timp numai la asta nu mi-a stat mintea. Și apoi, ce făceau the geeks pe un acoperiș? În condițiile în care nu era niciun incendiu sau măcar cutremur (în vis, gen). Aaaa, și nici măcar nu aveau laptopuri sau alte gadgeturi asupra lor…

În fine, cred că aș putea să scriu o carte despre toate visele pe care le-am avut până acum. Că tot aveam eu în plan să scriu una, și nu eram decisă (like usual) asupra subiectului.

Per ansamblu însă, mie îmi plac visele mele, inclusiv coșmarurile. Mai ales atunci când le manipulez!

3 gânduri despre „Sweet dreams

  1. Heh… si eu am avut vise cu Heroes III. Asta a fost in perioada in care m-am pus sa fac planse. Cu sudoku n-am avut, dar am avut cu minesweeper.

  2. Fighting side by side with Aragorn on the walls of some unknown fortress, protecting a very important wizard conference from some sort of Lizardmen… out of the fantasy lot, that one is my personal favorite.

    Cosmarurile sunt insa si mai tari… am tendinta sa am niste cosmaruri foarte interesante si unele dintre ele chiar si recurente. Si recunosc ca mi se pare genial cand ma trezesc in mijlocul noptii din cauza lor.

    Dar cel mai bun a fost cel in care am visat „in rama” ca sa zic asa… un vis, intr-un vis, intr-un alt vis. „All that we see or seem/Is but a dream within a dream”

  3. Pingback: Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi… « Smeagol's Ramblings

Lasă un răspuns

