Acasă » Fiction » Intimităţi (IX)

Intimităţi (IX)

Te urmăresc cu privirea din celălalt colţ al camerei. Te plimbi agitat, gesticulând nervos şi apăsând parcă fiecare cuvânt. Eşti ferm pe poziţie, nu laşi să îţi scape niciun detaliu. Ai grijă să-mi demontezi fiecare obiecţie şi să-mi risipeşti fiecare nelămurire.

Ţi-ai suflecat mânecile de la cămaşă, semn că te pregăteşti de cea mai solicitantă parte a discursului, iar din când în când aranjezi nodul unei cravate imaginare.

Aşezată confortabil în fotoliu, îţi observ şi îţi analizez fiecare mişcare şi fiecare gest. Îţi urmăresc linia buzelor de fiecare dată când acestea tresar, lăsând să scape cuvintele ce se leagă apoi în premise şi concluzii.

Nu-mi pot stăpâni imaginaţia. Chiar în acest moment mi-aş abandona locul în care am stat cuminte până acum. Ţi-aş ataca buza de jos exact când te-ai pregăti de o grandioasă încheiere. Aş muşca-o încet, apoi aş masa-o cu limba  până ai ceda cu totul într-un sărut.

Apoi te-aş lua în braţe, hotărâtă să te transform în prizonierul meu preferat, căruia îi acord beneficiul unei dulci torturi pe măsură ce se lasă capturat.

M-aş smulge apoi din sărutul tău pentru a-mi acorda privilegiul de a te privi în ochi şi a-şi citi dorinţa de a continua. Ţi-aş cuprinde obrajii între palme, doar pentru a-ţi acoperi apoi ochii, fruntea, iar în final buzele, în săruturi.

Apoi ţi-aş limita drastic mişcările lipindu-te de perete şi forţându-te să îmi asculţi respiraţia, în timp ce trasez linii haotice cu limba pe gâtul tău, oprindu-mă din loc în loc să dezmierd câte un punct de intersecţie.

Dar nu. Azi nu mă las controlată de impulsuri dictate de imaginaţie. Azi doar stau pe margine şi te privesc. La fel ca azi, la fel ca mâine…

2 gânduri despre „Intimităţi (IX)

  1. Te-ai gandit vreodata sa-ti iei un domeniu al tau ca sa te bucuri de blogging la putere maxima?
    Daca da, ti-ai pus vreodata problema gazdurii web pe care o vei folosi?
    http://www.gazduim.info te invita sa te informezi inainte de a lua o decizie asupra hosting-ului!

    Daca ai apreciat informatia gasita pe site-ul nostru, te rugam sa ne sprijini proiectul prin absolut orice forma doresti.

    Multumim pentru atentie,
    Gazduim Team

Lasă un răspuns

