Acasă » State of mind » Ce am învățat azi

Ce am învățat azi

M-am culcat târziu și m-am trezit devreme. N-am visat tocmai plăcut, dar asta nu m-a demoralizat foarte mult și nici nu m-a împins spre granița unor scenarii dramatico-depresive. Explicația, deși mi-e greu să o accept, este extrem de simplă – am dat ocazia cuiva să spună IMMD! Și asta fără să fiu nevoită să depun un efort foarte mare. Pentru că, în fond și la urma urmei, lucrurile mărunte sunt cele ce ne fac ziua mai frumoasă. Iar când aceste „mărunțișuri” sunt puse cap la cap, rezultă un tot care surprinde pe toată lumea în cel mai plăcut mod posibil.

Am savurat cafeaua pe îndelete, așternând pe foaie toate gândurile care mi-au ținut companie în ultimele zile. Unele m-au pus în fața unor dileme, altele m-au făcut să zâmbesc ștrengărește. Însă oricât de încurcate sau de negative ar fi fost o parte din ele, tot nu au reușit să îmi afecteze buna dispoziție. De asemenea, un aport semnificativ la starea mea de bine l-au adus și cățelușul blănos ce s-a ținut scai de mine jumătate din drum, respectiv calificativul„cappuccino” pe care l-am primit din senin.

Azi am învățat că statutul de complice este foarte mișto (și mi se potrivește ca o mânușă).

Today, I ruled the(ir) world!

3 gânduri despre „Ce am învățat azi

Lasă un răspuns

