Acasă » State of mind » Declaraţie de dragoste

Declaraţie de dragoste

Te urăsc! Te urăsc pentru că mă pierd în ochii tăi. Te urăsc pentru că îmi fuge pământul de sub picioare atunci când te privesc. Te urăsc pentru că mi se opresc cuvintele în gât de fiecare dată când vreau să îţi spun ceva.

Te urăsc pentru că mă simt nesigură şi fragilă în faţa ta. Te urăsc pentru că mă sufocă dorinţele numai când mă uit la tine. Te urăsc pentru că mă trec fiori chiar şi când mă atingi din greşeală.

Te urăsc! Te urăsc pentru că îmi zâmbeşti ca nimeni altul. Te urăsc pentru că arăţi de fiecare dată impecabil. Te urăsc pentru că stai drept şi nu dai înapoi. Te urăsc pentru siguranţa pe care o afişezi de fiecare dată. Te urăsc pentru că vorbele tale sunt reci şi implacabile.

Şi cu toate astea… nu pot să-mi iau gândul de la tine!

10 gânduri despre „Declaraţie de dragoste

  1. Mai, eu sper sa nu fie o serie de-aia de abstractitati amuzante cu exprimari mascate, la sfarsitul caruia sa aflam ca tu vorbesti de codul PHP din template-ul blogului ;))

  2. Pingback: I Hate You « Totally Joshed – Lexxa's Corner

Lasă un răspuns

