Acasă » The net » Superior bla bla A-words

Superior bla bla A-words

Vocile din căpşorul meu mi-au spus dintotdeauna că eu sunt o scriitoare din cale-afară de talentată. Că glasul raţiunii avea unele dubii în privinţa asta, e mai puţin esenţial. În special atunci când mă lovesc aprecierile din două părţi, anume dinspre Richie şi dinspre Dan. Şi anume (auzi numai ce pompos sună) Superior Scribber Award. În alte cuvinte, ăi mai mişto într-ale jocurilor de cuvinte.

Voi sări peste discursul de mulţumire, întrucât ştie toată lumea ce presupune el, pentru a-mi lăsa timp să mă modelez pe următoarele cerinţe, care sunt, şi anume:

1. Fiecare Scriitor Superior trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.
2. Fiecare Scriitor Ssuperior trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.
3. Fiecare Scriitor Superior trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care explică ce este cu premiul.
4. Fiecare Scriitor Superior care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr.Linky List astfel încât să existe o evidenţă a fiecărui ins premiat. (okay, la asta dăm skip, că e prea complicată)
5. Fiecare Scriitor Superior trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Ordinea câştigătorilor mei e aleatoare, pentru că fiecare e special în felul lui.

Alina aka PolkaDotKatie. Pentru că pitong. Glumesc. Fata scrie foarte fain, şi cred că nu există articol la care subsemnata să nu fi zâmbit cel putin o dată. Ca să nu mai spun că uneori mi-e greu să mă opresc din râs. Ca de exemplu aici, aici sau aici.

Ana aka Whatever. În principiu, cam din acelaşi motiv. O mostră. Sau hai două.

Sir George. Pentru că scrie constant, frumos, serios şi documentat. Şi are stofă de povestitor. Genul de om pe care l-ai suna în toiul nopţii, când suferi de insomnie, să îţi spună o poveste.

Corina. Pentru că e foarte copilăroasă şi visătoare, cum bine îi şade, dar şi serioasă atunci când e cazul. Pentru că scrie cu suflet, şi chiar dacă poate nu eşti de acord sau nu te-ai lovit niciodată de situaţia respectivă, tot îţi vine să rezonezi cu ea.

Vali aka Lime on Ice.  Pentru că deşi geamănul artistic şi sensibil din el se manifestă rar, o face deosebit de frumos. De-a dreptul visător!

ps: m-am abţinut să le adaug pe fiică-mea, respectiv soră-mea, întrucât şi deoarece nu vreau să fiu acuzată de nepotism. :))

4 gânduri despre „Superior bla bla A-words

  1. Hai sa ramble si eu ca un „nepremiat” :P

    Copy-paste-ul vizual face rau la scriitura. E „scribbler”, nu „scribber”. Gresala a plecat de la Greenfield si s-a propagat.

    Hu… got my daily dose of evilness now… :D

Lasă un răspuns

