Acasă » Obsesii, angoase » Verde subtil

Verde subtil

După cum spuneam…

Printre multele calităţi ce îmi definesc şi îmi conturează extraordinara personalitate, există şi câteva mici defecte, pe care mai că le-aş trece cu vederea dacă, şi anume, nu aş avea-o perfectă. Vederea, adică. Inutil să spun că şi dacă închid ochii la ele, continui să le văd. În alte cuvinte, imaginea lor mă bântuie inclusiv în somn.

Dar să revenim.

Unul dintre cele mai mari mici defecte pe care le am se cheamă „nu prea cunosc semnificaţia expresiei verde-n faţă„. Eu încerc, zău! Îmi dau tot interesul, fixez persoana respectivă cu privirea, ca să nu spun că mă holbez de-a dreptul cu cei doi ochi verzi din dotare, dar când vine vorba să spun adevărul…

… ştim cu toţii cât de acută este durerea provocată de un adevăr spus verde-n faţă. Prin urmare, pentru că eu sunt o persoană foarte sufletistă (şi sadică), îi administrez adevărul în doze mici, uneori abia simţite, care îi prelungesc agonia.

La mine nu există alb sau negru. Adică există, însă doar în situaţii extreme. În restul timpului, trăiesc într-o lume colorată, foarte nuanţată (şi foarte degradată – continuarea e şi mai oribilă, aşa că mai bine o păstrez pentru mine).

Ce înseamnă asta?

Înseamnă că mai tot timpul îmi aleg cuvintele în aşa manieră încât reuşesc să trasmit… exact ideea opusă. Şi tot eu stau şi mă minunez apoi cum de respectiva persoană nu îşi dă seama de adevăratele mele intenţii (criminale).  Poate sunt eu mult prea subtilă pentru lumea asta (deşi, între noi fie vorba, mă îndoiesc să am asemenea capacităţi).

De cealaltă parte a baricadei, evident că mi-ar place ca toată lumea să îmi spună exact ce gândeşte despre mine. Sunt convinsă că m-ar scuti de executarea bieţilor mei neuroni însărcinaţi cu  căutarea unor semnificaţii ascunse şi obscure, în spatele unor cuvinte aparent nevinovate.

Aşadar şi prin urmare, până la noi ordonanţe, sezonul ăsta şi cel viitor se poartă verdele subtil. Am zis!

Lasă un răspuns

