Acasă » The net » Activităţi „musculare”

Activităţi „musculare”

Când eram mică (acum vreo 9-10 ani), Cel de Sus, Mama Natură şi părinţii m-au dotat cu ceea ce se cheamă condiţie fizică. Având această calitate, făceam faţă cu succes alergăturilor în jurul blocului şi pe coridoarele şcolii, orelor de sport şi antrenamentelor de volei (înclusiv mult detestatei zi de luni – zi de forţă). Cu alte cuvinte, prea puţin îmi era cunoscută noţiunea de febră musculară.

Odată cu înaintarea în vârstă mi-au slăbit super puterile (ca să nu zic dizolvat complet), astfel că m-am trezit peste noapte (a se citi după ani de sedentarism şi afumat plămâni) ca am orice, numai condiţie fizică… nu!

***

La îndemnul soră-mii, voi enumera trei (cred) activităţi care îmi provoacă febră musculară.

Dar înainte de a începe trebuie să fac o precizare – pentru că mult iubita mea soră dădea skip la orice activitate ce presupunea efort fizic pe ogoarele bunicii astfel că toate se cădeau pe umerii mei, am dezvoltat o oarecare rezistenţă.

Aşadar, top 3 cele mai dătătoare de febră musculară activităţi:

3. Hoinăritul pe cărări de munte – vreo 3-4-5-6 ore de mers pe teren imposibil mă cam vlăguieşte, iar de cele mai multe ori it takes my breath away. Partea interesantă este că nu mă plând de dureri de membre în timpul traseului… ci abia a doua zi! Din fericire, trec repede.

2. Alergatul după minge – fie de volei, fie de fotbal, fie de handbal, corpul mă susţine exact atât cât durează repriza. După care mă prăbuşesc pe un suport de fese şi nu-mi vine să mă mai ridic de acolo. Iar când totuşi o fac, se declanşează infernul.

1. Dragoste suavă, sex sărbatic, quickie… whatever – deşi pare greu de crezut, exact această activitate bogată în plăceri (teoretic, cel puţin) este cea mai nemiloasă, şi chiar nu înţeleg de ce. Fără comentarii…

***

Sunt chemaţi în faţa c(l)asei următorii:  Remodelatorul de molecule, Corina şi Nebuloasa.

8 gânduri despre „Activităţi „musculare”

  1. Pingback: Remodelatorul de Molecule - fabrica de sudoare

  2. da,da.. sentimentul e foarte tare. febra musculara nu stiu sigur de unde m-am pricopsit cu ea, sincer. O aveam si inainte. dar durerea…durerea…
    deci, mai bine tac, nu am nici un drept sa vorbesc atata timp cat am o durere de oase de la un oarecare aerobic bagat in orar ad-hoc si optional-fortat :=\

Lasă un răspuns

