Acasă » Ministry of truth » Viaţa în trei (ediţie revizuită)

Viaţa în trei (ediţie revizuită)

Nu ştiu alţii ce-şi doresc de la Moş Crăciun, dar eu ştiu sigur ce-am avut pe listă. Şi din câte ţin minte, pe-acolo am trecut un anume set de itemuri semnate graţios J.G (printre altele, bineînţeles), care n-a ajuns încă în posesia mea.

În orice caz, nu doar că Moş Crăciun mi-a ignorat complet lista (care avea ceva mai puţin de 30 de liniuţe, pe bune!), tratând-o cu indiferenţă, dar a născocit una nouă, care la prima vedere m-a lăsat speechless. Şi poate cel mai surprinzător cadou pe care l-am primit (via Facebook –  până şi Claus San(ta) s-a internetizat) este… o fetiţă* (de vreo 18 anişori şi jumătate).

Cu această minunată ocazie, n-am putut să nu remarc faptul că s-a reîntregit triunghiul: eu, ea şi aia mică.

Dar pentru că vârsta şi înţelepciunea şi-au spus cuvântul, m-am trezit că oftez cot la cot cu fiică-mea la absolut fiecare episod din Grey’s Anatomy, evident fiecare din cauza altui doftor (întrucât am convenit de comun acord să nu ne băgăm una peste alta).

În tot acest timp, deşteptăciunea întruchipată care este, şi anume, soră-mea, îşi vede liniştită de viaţă (reală, dar de cele mai multe ori virtuală), devenind stăpâna absolută a internetului, internet la care noi, muritorii de rând, nu avem acces decât prin răvaş scris şi semnat de dânsa.

Acest nou tip de coabitare are propriile ei avantaje (pentru ea) şi dezavantaje (pentru restul lumii), pe care le voi detalia în episodul următor.

De departe, una dintre cele mai plăcute activităţi întreprinse cu minunata mea fiică este trezitul de dimineaţă. Pentru că nimic nu se compară cu două alarme ce sună consecutiv de vreo 3 ori, alături de servirea unui mic dejun încropit pe fugă şi digerat cu ochii cârpiţi de somn.

Însă cel mai important lucru sunt de fapt cele 3 perechi de mâini strategic plasate pe Puci, ce îl aduc pe acesta când pe culmile extazului pisicesc, când în pragul unei depresii presărate cu gânduri de fugar (în funcţie de cum bate vântul şi de momentul acţiunii).

Va urma (cu siguranţă)…

*al cărei tată este încă autor necunoscut, dar îl căutăm împreună.

12 gânduri despre „Viaţa în trei (ediţie revizuită)

  1. un mini portret al tatalui pe care il vreau:
    -sa fie mai inalt ca mine
    -sa faca cappuccino bun
    -sa ma lase sa beau
    -sa-i duca lu’ mama micul dejun la pat, si mie din cand in cand
    -sa vina cu mine la cumparaturi, si sa le plateasca el (evident), avand in vedere ca lu’ mama nu-i place shopping’ul
    – sa nu-mi intimideze prietenul
    – si cel mai important e sa o faca pe mama fericita!!!

  2. Puci ? :)… nu vreau să mă gândesc cum îl / o strigi când îl / o alinți…

    îți urez happy parenting… măcar dacă are deja 18 ani ai sărit peste plânsete și bocituri (dar nu peste toate, dacă taică-su o să-l intimideze pe săracu prieten)…

    [p.s. iartă-mă că îți spun un lucru foarte urât, dar moș crăciun nu există… și nici bau-bau (în adevăratul sens al cuvântului, că așa pe stradă găsești destui)]

  3. Eh, nu te pripi, stimabile! Nu e vorba neapărat de Moş Crăciun în carne şi oase, cât de magia sărbătorilor (dacă-mi permiţi o exprimare mai poetică). Dar sunt convinsă că ştii asta deja, dar îţi place ţie să mă tachinezi. Asta unu la mână.
    Doi, eu îl alint pe Puci rar spre deloc. În schimb, soră-mea are o paletă de epitete din care alege în funcţie de dispoziţie.

    Nic, tu fă o listă cu toate caracteristicile lu’ tată-tu’, cel puţin aşa „we’ll narrow down the search”. :))

  4. Si uite-asa copila deveni mama. Crinutza can we call you aunty?

    Ps.. voi fetelor nu mai cautati pe „tatal”, nu e mai misto sa spuneti ca „fata-i din flori”? Suna asa poetic..

  5. @richie: cum adica din flori mai? pai ce, are doua mame? :P

    @logical: Puci, Pucinski, Sir Puchalot, Pucinio, porculete, nesimtitule, Pucilica… si lista continua :)

  6. păi având în vedere că Smeagol e de fapt o dublă persoană, putem considera că Gollum este tatăl…

    săraca aia mică, nu vreau să-mi imaginez ce scandal iese când se supără amândouă personalitățile pe ea…

  7. @ dora: rasfat…mic dejun la pat si alea alea! Nu’i de bine! Cata’ si cen-dreapta ca strici copilul!:)))))

    @focdeganduri: iti este frica de bau bau? ooofff…saracuta de tine!:P Las’ ca se usuca si trece sigur!:)))

Lasă un răspuns

