Acasă » Obsesii, angoase » 10 chestii ciudăţele

10 chestii ciudăţele

Sincer, nu prea ştiu cum să încep această minunată leapşă, graţios (era să scriu altceva) pasată de Oiţa Roz, din simplul motiv că toţi piticii care sălăşuiesc în interiorul cutiei mele craniene (nu foarte spaţioasă, iar după cum îmi tot spune cineva, creierul înoată) au fost prezentaţi în diverse ipostaze chiar pe prezentul şi prea minunatu-mi blog, în categoria foarte original denumită „obsesii şi angoase”.

Dar în sfârşit, voi face un efort supra-smeagolesc de gândire şi voi încerca să aduc în lumina reflectoarelor virtuale 10 dintre chestiile mai mult sau mai puţin ciudăţele care mă caracterizează (şi acum era să scriu altceva). Sau cel puţin 10 lucruri pe care nu foarte mulţi le ştiu despre mine.

Să purcedem, dar!

  1. Există o singură obsesie pe lumea asta care mă obsedează mai mult decât Lord of the Rings, iar aceasta este… nu spun care este. Dar cine mă ştie, ştie despre ce vorbesc. :))
  2. Când eram (mult) mai mică, mă jucam de una singură X şi 0… pe pereţi. Nu mai contează că mama s-a luat cu mâinile de păr când a dat cu ochii de capodoperă şi că am mâncat(-o) apoi o mamă de bătaie, echivalentul recunoaşterii talentului meu înnăscut la mâzgălit.
  3. Întotdeauna m-am întrebat cum sărută (apropo de primul punct :D) o fată, dar n-am fost niciodată suficient de curioasă şi/sau de beată încât să încerc. Pe lângă asta, încă nu urăsc bărbaţii atât de tare încât să îmi schimb preferinţele.
  4. Ex-CC (soră-mea ştie… şi El, dintr-o regretabilă eroare de IM). Îmi place să cred că între timp mi-am cizelat puţin gusturile. (this was mean, I know!)
  5. Am o slăbiciune pentru cămăşi… deşi asta nu sună deloc ciudat, dimpotrivă. Consider totuşi că o cămaşă bine aleasă face un dud din cale-afară de atrăgător.
  6. Îmi manipulez visele. Des! Nu există bucurie mai mare decât să-i tăbăceşti fundul unui tip de 2×2, care se îndreaptă ameninţător înspre tine, în condiţiile în care iniţial tu erai ăla vizat.
  7. Ţin un jurnal din clasa a 5-a. Offline, of course. O bună parte din el nu mai există, dar graţie lui mai ştiu încă ce năzbâtii (îmi place cuvântul ăsta) făceam prin liceu.
  8. Există mari şanse să nu mă aflu într-un loc din pură coincidenţă. Dar sunt şanse şi mai mari ca tu să nu-ţi dai seama de asta.
  9. Trăiesc în două lumi paralele. Cea reală şi, evident, cea imaginară. Cele două puse laolaltă nu reprezintă un mix prea bun, deşi încă n-am ajuns să aleg între patul de la perete şi cel de la geam.
  10. Adevărul e că habar nu am ce să mai scriu, dat fiind că mă consider oricum ciudată – aşa cum sunt eu însă luată pe de-a întregul, nu pe bucăţele.

Şi gata. Cătă şi Nic sunt chemaţi la tablă. Pam pam!

7 gânduri despre „10 chestii ciudăţele

  1. Astea sunt obsesiile tale? Eu nu cred că ești ciudată, chiar dacă tu te consideri așa…ești doar un pic mai diferită, fapt ce te face mai specială!

Lasă un răspuns

