Acasă » Obsesii, angoase » Lista cu dorinţe faine pentru anul care vine

Lista cu dorinţe faine pentru anul care vine

Deşi listele sunt parte integrantă  din viaţa mea şi aproape că nu trece zi fără să  nu întocmesc una (sau cel puţin să mă gândesc la ea), până anul trecut nu ştiam cu ce se mănâncă aşa numitele „new year resolutions”. Da, shame on me, dar problema s-a remediat între timp. 

Acestea fiind spuse, anul trecut, exact în ultima zi, m-am aşezat frumos la o masă, cu o foaie şi un pix, hotărâtă să scriu poate una dintre cele mai importante liste – aceea cu dorinţe pentru anul care sta să înceapă.  

Are peste 30 de liniuţe  şi punctuleţe, împărţite în trei categorii – una principală  şi două secundare, dar la fel de importante. Dacă am bifat mai mult de jumate? Mai mult ca sigur că nu, dar asta nu mă  descurajează aşa de mult, pentru că o bună parte din esenţial e cuprinsă în cele câteva dorinţe care mi s-au îndeplinit. 

De departe aş putea spune, cea mai mare realizare din anul care a trecut este faptul că am avut parte de mult mai multe momente de „quality time together”  decât probabil din tot ceilalţi ani puşi laolaltă. 

Nu contează că nu am ajuns la niciun concert de-al lui Josh Groban sau că nu mi-am luat nici până acum acel CSI fingerprint kit. Aş minţi dacă aş spune că nu regret, dar nu asta e cea mai mare pierdere, şi cu siguranţă că odată şi-odată mi se vor îndeplini şi aceste dorinţe… dar pentru moment, cel mai mult contează să petrec cât mai mult „quality time together” cu un VIP din viaţa mea.  

Despre anul care vine, numai speranţe de dimensiuni colosale şi vise care mai de care mai fantastice… la prima vedere! Dacă însă mă concentrez puţin, analizez la rece şi fac paşii mărunţi şi deşi, aceste vise şi speranţe vor prinde contur.  

Poate sunt prea optimistă acum, poate sunt prea fericită din cauza muzelor mele, poate… dar cred că nu e niciodată prea devreme sau prea târziu pentru a visa cu ochii larg deschişi la o viaţă plină de culoare şi satisfacţii.  

Nu mă despart decât câteva ore de grandioasa combinaţie de cifre numită 2010, iar eu încă nu am început lista de dorinţe. Dar nu mă grăbesc. Am timp suficient să o scriu pe îndelete, trecând prin filtrele minţii ce a fost, ce ar fi putut să fie, şi cel mai important, ce va fi!

Asta scriam eu aseară, când eram euforică din cale-afară. Acum nu mai sunt la fel de optimistă, dar visele acelea fantasmagorice rămân valabile indiferent de starea mea de moment…

photo © Sebastian Tătaru

6 gânduri despre „Lista cu dorinţe faine pentru anul care vine

  1. pt 20009 am facut si eu o lista, ce-i drept prin februarie, dar in sfarsit. cert este ca n-o mai gasesc…
    la multi ani si quality time together

  2. Pingback: Pentru anul ce-a venit « Bits of me…

  3. Pingback: Eu si febra musculara… « Bits of me…

Lasă un răspuns

