Acasă » Obsesii, angoase » Tardiv

Tardiv

Ciudat ce întorsătură pot lua lucrurile după ce ating un punct x.

Până nu demult, chiar dacă am avut o mie de ocazii, nu am făcut-o niciodată. Nu am făcut nimic pentru a menţine spiritul viu, pentru a face lucrurile să meargă, pentru a păstra căldura care, până la urmă, ar fi trebuit să vină de la sine.

Eu sunt cea care a fost iniţial rece ca un bucată dură de gheaţă. Eu sunt cea care a refuzat orice contact, am întors spatele la fiecare mână întinsă, la fiecare tentativă de a comunica, la fiecare gest şi frântură de afecţiune.

Acum lucrurile stau exact invers. Aş vrea să îl văd, să îi spun atâtea lucruri, să îi arăt că în ciuda atitudinii mele, chiar îmi pasă, aş vrea să recuperez tot ce am pierdut atâta timp… dar singurul lucru pe care îl mai pot face este să merg la el şi să-i vorbesc, ca într-un monolog surd şi trist, pentru că el nu aude şi nu vede. Acum, el e cel rece.

Dar eu totuşi încerc să reanimez ceva ce oricum nu poate fi readus la viaţă. Dar eu perseverez, insist, vreau… Încep să înţeleg acum atitudinea ei.

E prea târziu.

Lasă un răspuns

