Acasă » Diverse » Coşmar de Închiriat – o combinaţie nefericită între un thriller şi Twilight

Coşmar de Închiriat – o combinaţie nefericită între un thriller şi Twilight

Acum două săptămâni s-a întâmplat minunea ca eu să ajung în timp util la o ediţie de SdC. Primul meu schimb de cărţi, de unde am plecat fericită acasă cu una bucată cărţulie din genul (semi) horror.

Cred că a durat câteva zile până mi-am făcut curaj să o deschid, iar când totuşi am făcut-o, am fost mai mult mânată de plictiseală decât de curiozitate (parcă presimţeam ceva).

Acţiunea e povestită prin ochii unui copil de vreo 12 ani, ai cărui părinţi nu sunt nici pe departe mulţumiţi de viaţa pe care o duc şi care decid că e nevoie de o schimbare.

În aceste condiţii, dau „coşmelia” dintr-un cartier rău famat pe un „castel” aflat pe o colină şi înconjurat din 3 părţi de o pădure deasă şi densă.

Ce urmează instalării familiei în „castel” este o poveste cu vârcolaci, indieni, meteoriţi, intestine şi transpiraţie; de fapt, o suită de mirosuri care mai de care mai greţoase, între care cel mai pregnant, după transpiraţie, este cel al groazei. Buuu!

Deznodământul este apoteotic şi nu prea. De fapt, după cum am dedus eu pe la jumătatea cărţii, avem cam 3 finaluri posibile, unul mai previzibil decât celălalt.

Nimic spectaculor, nimic ce m-ar ţine în priză sau care mi-ar provoca palpitaţii.

Am terminat-o în vreo 3 ore (e o carte destul de uşurică), mai mult din speranţa că finalul va fi unul plin de suspans şi total neaşteptat. Da’ de unde, praf!

Nota 5 cu indulgenţă, pentru pasajele descriptive pline de gore.

The end.

6 gânduri despre „Coşmar de Închiriat – o combinaţie nefericită între un thriller şi Twilight

  1. Imi place cum scrii, chiar ai talent si folosesti frumos cuvintele pentru a exprima starile tale. Nici nu-mi imaginez cum e sa termini o carte in trei ore, probabil ai o viteza incredibila si niste ochi fantastici. Pacat ca n-ai nimerit o carte care sa-ti si placa, poate urmatoarea va fi mai buna. In fine, sa mai scrii de carti si filme cand ai chef pentru ca imi place sa citesc. Ai un blog foarte frumos. Apropo, vrei sa facem schimb de link?

  2. Parerea mea e ca de criticat toti sunteti apti…Mai bine apuca-te si scrie si tu si apoi vezi ce ar zice lumea de ideile tale!

Lasă un răspuns

