Acasă » Diverse » Progres?

Progres?

Am avut aseară ocazia să revăd (la TV!) un videoclip de acum 10 ani, de-al (pe atunci) faimoşilor Backstreet Boys. Da, ştiu că îl găsesc probabil şi pe youtube, dar ei nu îmi suscită vreun interes defel, cu atât mai mult în ceea ce priveşte clipul.

Dar să revenim. Am stat şi m-am minunat preţ de câteva minute, timp în care vedeam un Nick Carter cu părul răvăşit, apoi ud şi răvăşit, iar ceva mai spre final, toată trupa cântând în ploaie (sau sub duş?), cu pieptul bine lucrat, doh!, la vedere graţie cămăşilor descheiate – Quit Playing Games With My Heart. Ce romantic, nu-i aşa? Dar măcar atunci mai existau versuri care, aparent, spuneau o poveste.

Acum am probabil proasta idee să fac o comparaţie cu sublima melodie a lui Dan Bălan (pe care am ascultat-o la scurt timp după BSB, tot la TV), Chica Bomb.  În al cărei videoclip avem câteva fete aproape dezbrăcate şi aproape ude. Cât priveşte versurile, degeaba mi-am ciulit urechile, întrucât mai mult de „chic chic co co” nu am priceput.

Deci avem două melodii apărute la 10 ani distanţă una de alta. Eu nu văd niciun progres…

6 gânduri despre „Progres?

  1. Mi-as permite chiar nesimtirea de a te corecta nitel, pentru ca in videoclipu’ fratilui nost di pisti Prut sunt de fapt numai (!) 2 fete. Ce vezi in rest e CGI, is aceleasi dudui multiplicate digital. Ca doara si industria muzicala e in criza, nu? …

  2. nu tot timpul trebuie sa fie un progres, ci poate si o explorare a altor directii; unora le place muzica asta din care nu inteleg mare lucru (de club) dar care are un ritm, ce mai conteaza versurile? (e ca la Pablo Francisco – kill myself, etc)
    si e o diferenta intre astea 2: acum 10 ani erau multi baieti in acel videoclip, acum macar sunt multe fete. mai indecente. asta da progres.

    sigur nu-s 4? http://10adrianaivan.blogspot.com/2009/11/ele-sunt-fetele-din-chica-bomb-ca-sa-nu.html

Lasă un răspuns

