Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Abuz de emoticoane

pe Decembrie 14, 2009

Dragii mei, hai să vă pupăcesc  dat fiind că nu ne-am mai văzut de multă vreme . Am fost cam tristă  în ultima perioadă, dar încet încet revin cu moralul la suprafaţa apei, cât să iau un gât de aer şi să mă dau iar la fund .

Nu vă faceţi griji pentru mine, acum sunt bine, iar lucrurile chiar par să ia o întorsătură favorabilă . Asta înseamnă că poate ne vom vedea mai des , asta dacă vreţi şi voi, normal .

Săprămâna trecută m-am zbânţuit de două ori , şi cred că şi săptămâna asta voi face la fel. Abia aştept! Mi-a fost un dor să dansez!

bla bla bla

tra la la

Nu mai ştiu ce să vă spun, voi probabil v-aţi plictisit deja, dar eu vă mai trimit un . Aşa, ca să nu tac. Vorba vine, moment în care vă scot şi limba .

Ştiu că e enervant din cale-afară să daţi cu ochii de atâtea emoticoane , dar trebuie să vă obişnuiţi cu chestia asta, că dacă nu vă şterg din lista de mess . LOL, normal că glumesc .

Voiam doar să-i arăt lu’ soră-mea cum arată fereastra mea de mess când vorbesc cu ea. Şi nu numai… nu-i aşa, Nico?

10 responses to “Abuz de emoticoane

  1. focdeganduri spune:

    iui!!! ce rea esti!! te tin eu minte:))!!!
    dar e cute asa, bine fi sincera si zi ca ai exagerat, sunt unele care chiar nu le folosesc (prea des)

  2. crinutza spune:

    chiar nu inteleg ce vrei sa spui cu asta :P

  3. focdeganduri spune:

    @ crinutza nu spune nici un cuvant fara prezenta avocatului:))

  4. dAImon spune:

    girl talk, we got the popcorn.

    daca nu iese cu mud wrestling e degeaba :))

  5. Darael spune:

    Eu am pentru tine unul care nu se prea foloseste… @};-

  6. Smeagol Jr. spune:

    Dragele mele, nu mai încercaţi să dregeţi busuiocul, ştiţi bine că aşa faceţi. Şi apropo, Nico, vezi că deţin dovezi certe cu privire la abuzurile tale! :))
    dAImon, îmi pare rău, dar vei fi dezamăgit!
    Darael, mulţumesc frumos! Me blushing.

  7. focdeganduri spune:

    fara avocat nu vorbesc:)) si da m-ai mituit pentru doveziile alea, da???:P

  8. Screwie Lewie spune:

    bun venit in internet

  9. mihaisuzuki spune:

    wow, pentru o secunda am crezut ca am deschis YM din greseala si un maniac a inceput sa scrie! :D

  10. focdeganduri spune:

    apropo ca fac abuz de emoticoane, mi-ai vazut cureaua?:))

Lasă un răspuns

