Acasă » The net » Leapşa a la Cărtureşti

Leapşa a la Cărtureşti

Pasată cu graţie de Richie, acum aproape o lună, mi-am promis aproape în fiecare zi că voi răspunde la întrebări, dar din varii motive (atât subiective, cât şi obiective) am tot amânat. Aşadar….

1. La ce e bună arta?
Sigur e şi ea bună la ceva, că altfel n-am avea aşa de mulţi artişti.

2. Cand ai murit ultima dată?
Acum un an, de vreo trei ori în 30 de zile.

3. Crezi ca ai o soartă de invidiat?
Cu siguranţă! (glumesc)

4. Ce urasc cel mai mult?
Prostia şi înfumurarea.

5. Ce te deosebeste de ceilalţi?
Imaginaţia bolnavă şi ochii.

6. Unde sunt visele din copilărie?
În mintea mea, unde au fost dintotdeauna.

7. De ce te mai trezeşti dimineaţa?
Dar de ce nu? Uneori nici nu-mi vine să merg la somn!

8. Fericirea pe care mi-o visez?
E formată din fericiri mai mărunte, dar toate egal de importante.

9. Calitatea pe care as vrea s-o am din naştere?
Constanţăăăăăăăăă!!!

10. Eroii mei preferaţi din viaţa reală?
Nu cred că am…

11. Eroinele mele preferate din literatură?
Nu-mi vine niciuna în minte acum. :|

12. Care este partea ta cea mai fragilă?
Creierul. Se zgândără uşor, iar uneori fără motiv.

13. Ce ţi-ar plăcea sa primeşti de ziua ta?
Nu ştiu, surprinde-mă!

14. Ce sunet iţi place cel mai mult?
Foşnetul vântului care se mlădie printre frunzele pomilor, într-o pădure umbroasă de munte. (ce poetic!)

15. Care este cuvântul favorit?
Pui.

16. De unde vii?
Din pat.

17. Cum ai vrea să te intorci?
Frântă de oboseală, să adorm repede.

Leapşa merge la soră-mea, la Nico şi la Camytzi. Am zis!

2 gânduri despre „Leapşa a la Cărtureşti

  1. Pingback: Leapsa cu intrebari :) « Bits of me…

  2. Pingback: De la Cărturești se trage « … chez chat…

Lasă un răspuns

