Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XLII

pe Decembrie 4, 2009

Am o senzaţie de 8 seara. Nu mi-e somn, nu mă simt prea obosită. Pesemne dezbaterea dintre Băsescu şi Geoană, pe care am ascultat-o fără voia mea, e tare reconfortantă. Sau… când vorbesc Băsescu şi Geoană (în acelaşi timp), până şi timpul se opreşte în loc şi se cruceşte.

Zic şi eu aşa, să mă aflu în treabă.

Bunică-mea e anti-Băsescu. Prietena ei cea mai bună e pro-Băsescu. Mi-a zis că nu îşi pune mintea cu ea, dar mie mi-a ţinut azi teoria chibritului…

3 responses to “Dear Diary XLII

  1. crinutza spune:

    crezi ca ar intelege ca noi suntem pur si simplu anti-Geoana?

  2. Witch spune:

    mda, unii chiar nu inteleg ca poti fi anti psd fara sa fii pro basescu.

Lasă un răspuns

