Acasă » Fun » Perle la kilogram

Perle la kilogram

Culese pe alese aseară în Beer & Bricks:

Păi nu?
Live tweet!
Iau în deşert numele Domnului.
Ai blog? Da? Păstrează-ţi-l!
Este şi Horia Dragomir cu î şi ţ
Acum două săptămâni nu se dăduse drumul.
E foarte fain ce spui.
Deci băi, terminaţi-vă!
Ce scrie?
E de vreo 4 luni, 5 luni la lucru.
Lasă, mai bine.
Cam o dată la 8 luni.
Ca să cităm un clasic în viaţă.
Pleci?
Pe TM 99 blog.
Nu mă coafează.
O fostă.
Distracţie.
Ci doar în engleză.
Şi asta înseamnă că…?
Mneumatologie.
Adică îşi calculează unghiul de intrare.
Te imaginez punânu-i pe cur un termometru.
Eu nu mă uit la burta mea.
Ce-i ăla orgasm la femei?
Dar cui îi pasă.
Contează poziţia.
PLM!
Da’ să ţină aşa, juma de oră.
În fine, whatever.
Unde te duci?
Fraierii stau pe stadion.
Meci la Bloooo.
Deci v-am dat temă de casă.
Am 32 de ani şi sunt degeaba.
69 de ani? Nu mai e la modă.
Comentatoarea care este.
… şi pe urmă mâncăm.
Ceea ce nu-i rău.
Taci şi scrie!
Adu-mi şi-o Marie Virgină.
La mama la lucru.
Se tot duce la doctor.
Auzi, pune-i un fermoar.
Consolează-mă!
Who’s your daddy?
Live blogging cu cablul de reţea scos.
I’m her daddy.
Me too.
Şi cu banii în mână.
Cine-a zis?
Dacă în somn inventează atât de mult.
Aia-i limba oficială.
Pentru femei.
Niciodată să nu-i cădeţi în mână.
Ceva.
Altceva.
Cami, zi şi tu ceva.
Mie-mi plăcea papagalul ăla.
Fuck off!
‘Tu-ţi gura mătii!
Mă traduci?
Mâine la ciclu.
Şi am luat o gură.
Virgină, pe stop şi iute.
Cred că mă mut în Congo.
Cu pancarte, manifest urban.
El şi cu Bercea Mondialu.
Le ridic tensiunea.
Vacă proastă.
Cum ia o vacă ca tine poziţia cap?
După ce-ţi închizi telefonul.
Paştele şi grijania.
Foarte mişto.
Care era bancul?
Am torrent.
Dar cât crezi că durează?
Ba da, l-am văzut.
O partidă de sex cu mine.
Bărbaţii n-au voie să discute.
Oy! Am ajuns la un alt nivel.
Ai patru limbi în care pot să te traduc.
Aia cu ţâţe multe.
Ciorbă de păsulă.
Ce?
I don’t understand.
Dacă creşte tot proporţional, e OK.
Nici cu ţâţe, nici cu cur.

The End. Acum ghiciţi cui aparţine fiecare replică. Hai că nu e greu, sunt bloggeri toţi! :))

12 gânduri despre „Perle la kilogram

  1. Pingback: uberVU - social comments

Lasă un răspuns

