Acasă » Obsesii, angoase » Pink Panther

Pink Panther

Nu ştiu alţii cum dorm, dar mie îmi place la nebunie să dorm în pijama. Acesta este, mă gândesc, şi motivul pentru care într-o zi, plecând în căutarea blugilor perfecţi, m-am întors acasă cu pijamaua perfectă.

A fost un fel de dragoste la prima vedere şi la prima atingere pentru că, deşi erau expuse şi alte modele, cu fiecare pijama pe care o analizam, tot la aceea mă întorceam cu gândul.

Îmi venea să plec cu ea pe mine, dar până acum n-am mai auzit pe nimeni să se plimbe prin mall în pijama (pentru că da, întâmplarea face că ne-am intersectat vieţile în mall).

Aş minţi dacă aş spune că de atunci am fost nedespărţite, eu şi noua mea pereche de pijamale roz, dar nici departe de adevăr nu sunt.

Adevărul e că mă simt aşa de bine în ea, încât cu greu mă extrag din ea. Pijamaua, zic. Cred că nici cel mai fluffy tricou pe care îl am în garderobă nu îmi dă aceeaşi senzaţie de bine, motiv pentru care aş fii în stare să îmi petrec toată ziua în pijama.

Dacă ar fi după mine, m-aş duce şi la ştrand îmbrăcată în pijama, dar trebuie să recunosc că senzaţia de haine ude nu mă prea încântă, oricât de atrăgătoare li s-ar părea unora ipostaza.

Iar dacă întreabă cineva care e legătura cu titlul, ei bine, pijama mea roz îl are în centru chiar pe mirificul personaj din desenele animate cu acelaşi nume, şi anume Pink Panther.

Şi nu mă luaţi cu „picture, or it didn’t happen”, că nu v-o arăt! Sâc!

2 gânduri despre „Pink Panther

  1. Pingback: Avantajul de a fi fată | Random Ramblings

Lasă un răspuns

