Acasă » State of mind » Mă scuzi, dar…

Mă scuzi, dar…

… uneori nu (mai) am răbdare. Vreau totul peste noapte, ba chiar aş vrea să mi se împlinească toate dorinţele de cum pocnesc din degete, dar aşa ceva nu e posibil iar eu mă încăpăţânez să cred asta. Dau din picioare ca un copil mic, şi plâng, şi… la final sunt tot dezamăgită că nu s-a întâmplat cum am vrut eu.

…  uneori nu vreau să văd pe nimeni. Mi se face aşa un dor de lumea mea minunată şi fără probleme, încât nu-mi vine să mai plec de acolo. Iar când trebuie totuşi să mă sustrag, mai totdeauna sunt morocănoasă şi indispusă, ca atunci când mă trezeşte cineva dintr-un vis frumos.

… uneori chiar vreau să fiu singură. Pentru că oricât aş fi eu de dependentă de oameni, tot cu mine vorbesc cel mai sincer, tot mie îmi spun ofurile, tot pe mine mă bazez când e ceva de făcut. Şi pentru toate astea, trebuie să mă recompensez, petrecând timp eu cu mine.

… uneori prefer să stau deoparte şi să privesc spectacolul vieţii. Sună pompos, dar din colţul în care m-am aşezat se vede aşa de bine, încât nu mă pot abţine să nu zâmbesc. E fantastic să le analizez celor din jur cuvintele, expresia feţei, gesturile uneori stângace, felul în care râd.

… uneori n-am nevoie de un motiv anume să râd sau să plâng. Pur şi simplu am nevoie şi de una şi de cealaltă. Formă de exprimare şi formă de eliberare.

… uneori nu vreau să te văd. Cu cât te văd mai rar, cu atât mai mult îmi va fi dor de tine!

… uneori urăsc Compact la fel cum te iubesc pe tine.

Whatever works!

Un gând despre „Mă scuzi, dar…

  1. Stii ceva? Tu chiar esti remarcabila pentru ca dupa ce am inceput sa te cunosc putin cate putin, ma miram ca ai 20 si ceva de ani, cand defapt tu esti ca un copil; dar asta e o uriasa calitate si particularitate a ta și nu un defect.

Lasă un răspuns

