Acasă » Ministry of truth » Quality time together

Quality time together

Anul trecut, exact în ultima zi, mi-am făcut pentru prima oară o listă de dorinţe pentru anul ce stătea să vină. Şi am scris acolo că vreau să petrecem mai mult timp împreună. Dar nu respirând aerul din aceeaşi încăpere, fiecare preocupată de alte lucruri, ci quality time together. Nu ştiu cât de mult mi-a reuşit până acum, dar să ştii că m-am străduit.

Ştiu că „we have our differences”, şi încerc să mă împac cu idea. E drept că nu îţi suport o bună parte din  obiceiuri (în special cele care întră în contradicţie cu ale mele),  ba chiar mă scot din sărite de-a binelea multe dintre ele, dar cred că m-aş plictisi teribil altfel. Şi în plus, fără ele probabil că n-ai mai avea acelaşi farmec.

Sunt convinsă că te cam enervez uneori, dar tu nu-mi spui asta. Şi-mi dau seama la un moment dat că te-am supărat şi-mi pare rău. Pentru că în momentul ăla mi-am ratat şansa la un nou episod de quality time together.

Eu pe tine mă supăr des, din te miri ce motive. Uneori şi eu mă mir cum de mi-a sărit ţandăra aşa uşor, dar până să-mi dau seama ţi-am spus deja câteva.  Şi iar îmi pare rău.

Şi îmi mai pare rău că uneori mă simt exclusă. Nu ştiu la ce te gândeşti, ce planuri ai, ce te frământă. Poate că nu sunt bună la dat sfaturi, dar sunt gata să te ascult. E drept că nici eu nu sunt o carte deschisă, dar ai văzut că dacă insişti puţin, îşi spun!

Peste o lună şi puţin trag linie şi socotesc câte momente de quality time together am reuşit să acumulez. Mi-e teamă că rezultatul o să mă deprime. Nici pe departe cât am vrut. Dar dacă e să privesc partea plină a paharului, cele câteva momente au fost cât se poate de plăcute.

Ştiu că sunt enervantă, am toane, sunt antisocială, nu vorbesc, că uneori îmi vine să-mi iau lumea în cap pentru că nu mai suport pe nimeni, mai ales pe tine şi că am momente când îmi vine să trag linie şi s-o iau de la capăt preferabil în alt capăt de lume. Aşa sunt eu.

Dar cu toate certurile noastre, cu toate momentele noastre de linişte stânjenitoare, cu toate momentele în care ne excludem una pe alta, cu toate diferenţele ce creează o prăpastie între noi, să ştii că te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta şi urăsc când te văd că suferi dintr-un motiv sau altul.

De-asta mă îngrijorez peste măsură, de-asta te stresez cu telefoanele, de-asta nu pot să dorm până nu aud cheia în uşă, de-asta plâng când simt că am întrecut limita.

Şi de-asta îmi doresc cât mai multe momente de quality time together. Iar ziua de azi, deşi a început prost, s-a terminat neaşteptat de frumos!

2 gânduri despre „Quality time together

Lasă un răspuns

