Acasă » Recomandări » În numele cui?

În numele cui?

Am terminat de citit „În numele porcului”, de Pablo Tusset şi de o oră mă gândesc cum aş putea începe. Mi-e teamă că aş divulga prea multe „spoilers”, deşi mă mănâncă degetele să spun de-a fir a păr cum şi de ce mi-a plăcut enorm de mult cartea.

În orice caz, avem o crimă oribilă, un comisar pe care l-am îndrăgit din prima clipă, un sătuc sinistru, un anume domn T care îmi aduce aminte de Gollum, o idilă şi un abator de porci. Toate stropite din plin de cafea, whiskey, bere şi cocaină.

Iar acţiunea se desfăşoară când în Paradis, când în Infern, când pe Pământ. Deşi, judecând după unele aspecte, pe Pământ te poţi simţi uneori ca în Paradis, iar în Paradisul mai ajung şi impostori. Cât priveşte Infernul, el e un sat de la poalele unui munte, populat de drogaţi, beţivi şi alte personaje dubioase.

Later edit (la îndemnul lui Richie): cartea mi-a plăcut teribil de mult, m-a ţinut în priză şi o recomand tuturor. Sfârşitul e… de vis!

5 gânduri despre „În numele cui?

  1. @IB: Nu cred ca are nici o treaba cu In Numele Trandafirului.

    @copila: in lumea reala, finalurile de genul asta sunt mai posibile decat alea cu happy end ;)

  2. „În orice caz, avem o crimă oribilă, un comisar pe care l-am îndrăgit din prima clipă, un sătuc sinistru, un anume domn T care îmi aduce aminte de Gollum, o idilă şi un abator de porci. Toate stropite din plin de cafea, whiskey, bere şi cocaină.”

    Wow… cateva fantome si un personaj obscur care sa para a fi venit de prin cercurile Necuratului si as putea sa jur ca suna a ceva scris de Clive Barker.

    It would also probably make a very swell computer game! :D

Lasă un răspuns

