Acasă » Dear diary » Dear Diary XL

Dear Diary XL

De la un timp de vreme, am impresia că nu mai trăiesc într-o lume normală.

Întâi de toate că pâinea parcă nu mai e pâine, cu precădere coaja după care sunt eu înnebunită, ci o bucată de gumă, la care mestec până îmi piere cheful. Prima oară când mi s-a întâmplat, am zis că e doar în imaginaţia mea, dar apoi m-am convins că e cât se poate de  real. Acum trebuie să o prăjesc întâi în toaster, ca să nu-i mai simt consistenţa cauciucată. Nu-i corect!

Apoi am constata că eu prin casă nu mai am ceai normal. Am de slăbit, ceai energizant, ceai relaxant, şi încă unul de fructe de pădure. Eu plec de la premisa că ceaiul de la cutie are numai ingrediente naturale, astfel încât am rămas neplăcut impresionată când am văzut scris pe cutie, alături de denumirea latină a plantelor, şi un intrus pe nume „arome”. Ce arome?? Nu are el suficiente de la mama natură? Însă cel mai mult m-a nemulţumit faptul că nu mai aveam ceai simplu: tei, muşetel, mentă etc. Aşa că m-am dus la bună-mea şi i-am zis să-mi dea ceai ceai. Acum beau ceai de muşeţel făcut din nimic altceva decât apă şi flori de muşeţel. Bate până şi ceaiul de iarnă de la fares, care-mi place la nebunie.

Lumea normală e atunci când găsesc un motiv în plus să zâmbesc. Cum a fost aseară, când Puci mi s-a aşezat în braţe de abia mai ajungeam la laptop. S-a cuibărit la mine în poală şi a început să toarcă, după care a adormit. M-a curpins pe loc o stare de calm, îl priveam cu doarme şi zâmbeam.

Sau când am deschis ieri dimineaţă fereastra şi am dat cu nasul şi ochii de frig şi ceaţă. Mirosea a iarnă şi a zăpadă. Sau când am mâncat într-o seară lapte cu chec. Şi chiar şi acum, când beau ceaiul de muşeţel.

Micile plăceri ale vieţii.  :-)

Un gând despre „Dear Diary XL

Lasă un răspuns

