Acasă » The net » Do you speak muzik?

Do you speak muzik?

Cred că am citit de cel puţin 3 ori leapşa Corinei şi tot n-am înţeles cu precizie la ce se referă. Dar cum surdul nu le aude, dar le potriveşte, aşa voi face şi eu. Cu deosebirea că eu voi folosi un ton ceva mai trist şi mai plângăcios, ca şi luna despre care vorbesc prin următoarele melodii.

Din păcate, nu-mi vine acum în minte nicio melodie mai veselă ce mi-ar aduce aminte de un moment la fel de vesel.

În sfârşit, leapşa merge mai departe la soră-mea, Camytzi şi dr. Ceciliu, care au cu siguranţă desaga mai generoasă şi mai colorată decât a mea.

3 gânduri despre „Do you speak muzik?

  1. Pingback: Despre mine, pe muzica… « Bits of me…

  2. Pingback: Muzicală 3. Şi încă una. 4 « … chez chat…

Lasă un răspuns

