Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intimităţi (IV)

pe Noiembrie 17, 2009

Text cu tentă erotică. Interzis minorilor!

Abia aştept să ajungem acasă. M-am înfierbântat toată pe ringul de dans, iar mâinile tale alunecând subtil pe corpul meu mă fac să-mi unduiesc formele cu şi mai multă poftă.

Te-aş anunţ de pe acum că nu am răbdare să ajungem în pat. De cum intrăm pe uşă, mă voi lăsa pradă dorinţei şi te voi cuprinde în braţe, săruntându-ţi buzele fără încetare. Iar apoi, în timp ce tu te joci cu părul meu, eu voi fii ocupată să îţi dau jos tricoul, dezvelindu-ţi pieptul frumos sculptat. Nu voi aştepta niciun impuls din partea ta, pentru că abia aştept să te gust, începând de la gât şi coborând încet spre bazin. Mă voi opri doar pentru o clipă, să îţi citesc încântarea din ochi…

Dar nu mai am timp să visez, pentru că mă tragi discret de mână. Unde mergem, aş vrea să te întreb, dar nu mi-e greu să ghicesc destinaţia, drept pentru care mă furişez în urma ta, fără să scot o vorbă, ci doar anticipând.

Locul strâmt, în care parcă intenţionat au loc doar două persoane îmbrăţişate,  pare cu atât mai potrivit, cu cât nu am nevoie de nimic altceva decât de tine. Îmi săruţi violent gura, în timp ce mâinile tale se strecoară ştrengăreşte pe sub bluză, curpinzând în căuşul lor sânii aproape împietriţi de emoţie.

Nu am timp să mă gândesc la ce e în jur, sunt mult prea preocupată să îmi plimb degetele de-a lungul spatelui tău. Simt că eşti încordat, dar asta nu face decât să îmi amplifice dorinţele, astfel că le schimb traiectoria şi cobor pe fese, apoi revin în faţă, doar pentru a simţi şi mai acut tensiunea care te-a cuprins.

Îmbătat de atmosfera încinsă, îşi petreci mâna peste mijlocul meu, tachinându-mă, ca apoi să îţi croieşti drum pe picior în jos, ridicând fusta, cât să te poţi juca în voie şi nestingherit de nimic. Mă străduiesc peste măsură să mă controlez, dar când şi când tot îmi scapă câte un suspin prelung.

Tremurând şi cu respiraţia tăiată, îţi desfac cureaua de la pantaloni, şi apoi primul nasture. Dar tu eşti rău, şi nu mă laşi să continui, preferând să mă supui unui prelung şi dulce chin. Ba mai mult, îţi infiltrezi mişeleşte o mână înapoi sub bluză şi începi să-mi gâdili cu buricul degetelor sfârcurile obraznice.

Însă punctul culminant este atins atunci când te apleci lacom asupra lor, sărutându-i şi muscându-i cu o poftă care mă înnebuneşte. După care te opreşti brusc, mă săruţi uşor pe buze şi…

5 responses to “Intimităţi (IV)

  1. Jimmy spune:

    Iti spusai eu ca Sangele de Taur te duce la pacate ;)

  2. richie spune:

    Dammit! NSFW! No I’m horny AND cranky!!

  3. Ups, da’ ce-avem noi aici? ;)) Little fantasy? Sweeet. ;)

  4. raka spune:

    also, not fit to try reding while trying to eat… :)) which accidentally happens to also be at work, you know…

Lasă un răspuns

