Acasă » The net » Cum se joacă bloggeri

Cum se joacă bloggeri

Cu grijă, cu chef, cu nerv, cu toată fiinţa lor (ce poetic a sunat asta)!

Week-end-ul ăsta a început în forţă pentru mine, prin invitaţia Tomatei la clubul de joc. Memorabilă seară-prelungită-în noapte!

Îmi cer scuze pentru momentul meu antisocial din primele ore, dar acest lucru are drept cauză bestialul  joc de sudoku (din sticlă!) pus la dispoziţie de Rob. Atât ineditul pieselor, cât şi complexitatea grilelor m-au făcut, preţ de minute bune, să ignor aproape în totalitate mediul înconjurător. Pur şi simplu nu-mi putea lua ochii de la cifrele înşirate pe tablă. Şi întrucât această veritabilă acţiune de brain-fucking începea să mă vlăguiască,  mi-au sărit în ajutor Daciana şi Rob, în primă fază, iar ulterior Ily, Dani, Paul şi Richie. Din păcate, în ciuda numărului mare de capete luminate, tot n-am reuşit să-i dăm de cap ultimului joc, dovadă (din punctul meu de vedere) că sudoku tot cu hârtia şi creionul în faţă se joacă cel mai bine! Dar chiar şi aşa, a fost superb! (mersi, Rob!!)

La masa din dreapta, exact în momentul în care eu îmi luam în primire „drogul” cu cifre, o bună parte din cei prezenţi erau prinşi în febra unui joc de remi. În ordinea numerelor de pe tricou, din câte îmi aduc aminte, au fost Nuzzu, Dede, Rob, Tomata, Alice, Richie, Cătă şi încă câteva personaje cărora din varii motive nu le-am reţinut numele.

Iar la stânga, ceva mai târziu, s-au desfăşurat mai multe etape de „Nu te supăra, frate!”, „Sus jos” şi alte  joculeţe de copii mici, la care adulţi nu s-au sfiit să ia parte. Au participat Sirg, Ily, George, Richie şi Horia.

Deşi concentrată nevoie mare la grilele colorate de cifre, alături de Daciana, am mai aruncat când şi când un ochi la ce se întâmpla în jurul meu, ocazie cu care am observat că pe canapeaua din faţă începuse  campionatul de table şi cruce, la care într-un final, am participat şi eu*. Principalii piloni de susţinere au fost Andra, Camytzi, Clawd şi Cătă.

În principiu, jumătate de Funky era ocupată de domniile noastre, însă n-a durat mult până ne-am extins. Astfel, fix în faţa pultului de la bar s-a încins o partidă de UNO (?), iar juma’ de metru mai încolo, începea sesiunea de mimă.

Care mimă i-a acaparat în scurt timp pe aproape toţi cei prezenţi, lăsându-se cu masive hohote de râs şi chicoteli.  De departe consider că a fost cea mai mişto parte din toată întâlnirea. (we should do that again!)

S-a mai jucat lumea domino, scrabble, monopoly, yahtzee şi… [insert game here].

Lista completă a celor prezenţi nu o am, întrucât nu s-a mai întocmit celebrul zelist, dar ţin minte că au fost aşa: eu (d’oh!), Deme, Dede, Tomata, Alice, Ily, Richie, Horia, Cristi, Rob, Sirb, Corina, Andra, Dan, Nuzzu, Dani, Cătă, Camytzi, Clawd, George, Todo, Daciana, Sirg, Marius, Paul, Mircea Popescu cu prietena (care avea un păr lung, superb, de care m-am îndrăgostit pe loc) şi… şi nu mai ştiu. (me blushing)

*M-am băgat cu capul înainte şi la cruce şi la table. Am mâncat bătaie şi la una şi la alta. Daciana spune că eu pun prea mult suflet şi nu ştiu să pierd. Eu nu recunosc nimic, invocând ca scuză faptul că mintea îmi era blocată pe sudoku… Şi cu asta m-am scos! :D

ps: dragi fotografi amatori şi mai puţin amatori, vreau pozeeee!!!!!!

13 gânduri despre „Cum se joacă bloggeri

  1. Pingback: Cum a fost la clubul de joc – editia I- TM 99 BLOG

  2. Pingback: Recensământ - Livin' la vida Deme

Lasă un răspuns

