Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Lanţul slăbiciunilor?

pe Noiembrie 14, 2009

Eu îl iubesc pe el, dar el o iubeşte pe ea. Însă ea îl iubeşte pe el¹², în timp ce el mă iubeşte pe mine.

¹dacă el e acelaşi cu el, atunci avem un caz de triunghi conjugal aproape perfect.
²dacă el nu e aceeaşi persoană cu el, atunci e trist; înseamnă ca nimeni nu se alege cu nimic!

Logic, nu?

6 responses to “Lanţul slăbiciunilor?

  1. IB spune:

    Se poate ca primul ‘el’ din prima fraza sa nu fie acelasi cu al doilea ‘el’, tot din prima fraza, insa sa fie acealasi cu ultimul ‘el’ din a doua fraza. Caz in care, o fata (si cativa baieti) s-ar putea alege cu ceva :) si devine irelevant cine-l iubeste pe al treilea ‘el’

  2. Smeagol Jr. spune:

    Păi pot fi maxim doi ei şi două ele. Sau nu?

  3. richie spune:

    Io nu-nteleg nimic!

  4. Corina spune:

    Eu înţeleg prea bine :))

  5. IB spune:

    Primul ‘eu’ poate avea doua genuri, pe rand :)

  6. Smeagol Jr. spune:

    Asta înseamnî că avem şi un caz de homosexualitate? Ca dacă „eu” e de acelaşi gen cu „el”… nu?

Lasă un răspuns

