Acasă » Fun » Unde-i Hruşcă, şi Crăciunul…

Unde-i Hruşcă, şi Crăciunul…

La fel cum ghioceii sunt vestitorii primăverii, aşa e şi Ştefan Hruşcă vestitorul sărbătorilor de iarnă. Şi-a anunţat Hruşcă concertul în oraşul tău? Atunci pregăteşte-ţi casa, creştine, că în curând îţi bate şi Moş Crăciun la uşă.

De fapt unde voiam să ajung [la gară]. Stăteam eu cuminte în tramvai şi la un momentdat îmi cad ochii pe un afiş cu sus numitul (Hruşcă, gen!). Care Hruşcă, din câte am văzut eu cu night visionul activat, era imortalizat într-o postură ce aduce cu Iisus din Rio de Janeiro.

Nu am făcut poză, că n-am avut cu ce, dar sunt convinsă că oraşul e deja împânzit de postere (că doar nu s-o lăsa mai prejos decât Fuego de foc). Şi oricum, l-am găsit pe net.

Întrebarea mea este… să fie doar pură coincidenţă?

12 gânduri despre „Unde-i Hruşcă, şi Crăciunul…

  1. Asta e pozitia clasica a lui Hrusca de dat ler. Iisus a dat lumina, dar nu-i nimic, hop top vine hrusca si da ceva mai bun la gospodinele credincioase: LER.

Lasă un răspuns

