Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Party baby one more time!

pe Noiembrie 2, 2009

Metamorfozatu-m-am aseară în Britney Spears, după spusele colegei Tomata, şi petrecut-am până aproape în zori de zi cu bloggeri de clasă din Timişoara, în două reprize.

În Dublin s-a consumat cea mai mare parte a chefului, cu felicitările (pentru costume) şi dansul. Acolo am constatat că pot coabita în condiţii umane, sub stricta supraveghere a lui Raka San, indieni şi vikingi, artişti plastici, buburuze sângerii, profesoare şi doftori, travestiţi cu codiţe şi bărbaţi în negru, ţigăncuţe cu fuste largi şi bănuţi aurii, cowgirls şi cowboys, şcolăriţe şi muncitori cu cască galbenă, detectivul Columbo şi suporterul României – Cezar (also known as Iubi lu’ Tomata), precum şi persoane necostumate dar tolerate anyway, printre care Jimmy & Bianca, Petre şi Raul*. Am râs de costumaţii şi de felul în care încercam toţi să intrăm (sau nu) în pielea „personajelor”, am dansat până ne-au lăsat articulaţiile şi încheieturile, am băut tequilla pentru ne lăsa cuprinşi de spiritul Halloween-ului, am comunicat prin cuvinte sau prin semne pe ritm de d&b, ne-am tras în poză pentru posteritate, după care ne-am mutat şatra în…

Beer & Bricks, adică o veritabilă pădure bântuită în miez de toamnă, judecând după noianul de frunze ce acoperea podeaua şi pânzele de păianjen de pe pereţi. Pădure în care Daciana ne-a fermecat cu un dans (mai ales pe Ily) şi ne-am scăldat (vorba vine) în metrii de bere şi tequilla. Întrucât era o ocazie specială, zelist-ul nu s-a mai scrijelit pe suluri de papirus, ci pe braţele de buburuză ale lui Bloodie. Care Bloodie mi-a dăruit o oaie, pentru care îi mulţumesc foarte şi îi promit că voi avea grijă să îi refac conturul după fiecare duş. Ne-au fost aproape şi Camytzi şi Clawd, care au venit şi ei costumaţi în înger decăzut şi… Clawd!

It was a night to remember, vorba lui Bilbo Baggins. La mai multe!

Fotografii graţie curtoaziei lui Sîrb şi a Tomatei.

*cu scuzele de rigoare în caz că am omis pe cineva; e din cauza gradelor acumulate…

6 responses to “Party baby one more time!

  1. crinutza spune:

    uite asa se dovedeste ca socoteala de acasa… bla bla :))

  2. haha, foarte tare titlul. :P
    Ovi o zis ca ne-am dus cu clasa in excursie la Halloween party. =))

  3. trender spune:

    Nice! Pare ca a fost o petrecere reusita! Nu te vad in intregime in poza dar coditele pot aduce a Britney Spears. Oricum arati ca o scolarita… :-)

  4. Raoul spune:

    Hah, Raul cu steluta.
    Mda , bun snob Raul asta. :P
    Pana data viitoare „La mai multe”!
    RIM

  5. travestiţi cu codiţe?! Măcar acum înțeleg de ce mă caută oamenii așa.

Lasă un răspuns

