Acasă » State of mind » That’s just the way it is!

That’s just the way it is!

  • Ieri am luat o hotărâre crucială pentru psihicul meu – am şters datele ei din telefon. Nu m-au ajutat cu nimic până acum şi nici nu cred că m-ar fi ajutat vreodată. E drept că după atâta timp am ajuns să le ştiu pe de rost, dar sunt convinsă că le voi uita destul de repede. Timpul nu-l pot da înapoi, nici pe tine nu te mai vreau, deci nu aveţi decât să trăiţi fericiţi până la adânci bătrâneţi. Vorba lu’ Ily, c’aşa-i la vie.
  • Tot ieri am văzut, cap coadă de data asta, Amelie. Îi mulţumesc lui Marian că a insistat, că altfel nu cred că m-aş fi uitat la el (prea curând, cel puţin). E drept că nu se ridică la nivelul lui LOTR (din punctul meu de vedere, bineînţeles), dar mi-a plăcut. Şi mi-a plăcut suficient de mult încât să-mi ridice moralul din adâncurile abisale în care se afla, şi să mă facă să privesc viaţa într-o notă ceva mai optimistă. Da, deci thank you!
  • Dragii mei bloggeri, am ajuns la concluzia că voi sunteţi un rău necesar. De fapt, viaţa mea socială a ajuns să depindă într-o proporţie îngrijorător de mare de voi. Hmmm, oare ce spune lucrul ăsta despre mine?
  • Procesul renunţării la fumat e din cale-afară de anevoios şi mai ales presărat cu multă mâncare. Asta am constatat eu în ultimele câteva zile, când am vrut (şi am reuşit) să reduc aproape drastic numărul de ţigări. Şi ţin neapărat să mă laud că pachetul pe care îl am acum datează de marţi, ceea ce reprezintă o adevărată performanţă pentru mine. Bine, ideal ar fi ca el să nu se termine niciodată (if you know what I mean), dar mi-e că am început deja să fabulez. În orice caz, potenţial există, iar chestia asta nu poate decât să mă bucure.
  • M-a prins iar microbul Sudoku, drept pentru care mi-am cumpărat o revistă. O să mă întrebaţi de ce nu mă joc direct pe calculator, dar mie îmi place literalmente să mă aplec asupra problemei.

To be continued…

5 gânduri despre „That’s just the way it is!

  1. Primele 15 ore din zi trec cel mai uşor. Punctul maxim de sevraj e între 17 şi 20. După care timpul trece iar mai uşor.
    Am nevoie de mai mult decât baftă. Dar mersi! :)

Lasă un răspuns

