Acasă » Ministry of truth » Sărbătorile trec, globurile rămân

Sărbătorile trec, globurile rămân


Peste mai puţin de două luni, o ne viziteze Moş Crăciun pentru a ne aduce cadouri. Moş Crăciun deghizat în prieteni, fraţi, surori, părinţi, iubiţi, iubite, amante şi aşa mai departe. Dacă şi numai dacă am fost cuminţi, că altfel, în loc de mountain bike-ul la care visăm de când eram mici, primim în schimb o nuieluşă. Sau cu asta se ocupă Moş Nicolae? Dar în sfârşit…

Ideea este că, încă dinainte să dea prima zăpadă (în Temeswar, of course), magazinele sunt pline de oferte speciale. Că vorba aia, o dată pe an îţi împodobeşti bradul, şi tot o dată pe an tre’ să îi reînnoieşti garderoba. De parcă toate globurile de anul trecut s-au făcut zob, iar instalaţia a făcut brusc un scurt-circuit şi toate beculeţele s-au ars.

Cam la asta m-am gândit eu acum câteva săptămâni când, în trece fiind prin Kaufland, am văzut că apăruseră deja câteva decoraţiuni de pom. Ulterior am aflat că tocmai se dăduse startul la oferte. Şi am stat atunci să mă întreb „bine, dar abia a început toamna… ce faci cu globurile până la iarnă? ţi le prinzi la urechi?”…

Ultima oară când am cumpărat globuri şi ghirlande şi prostii dinastea, a fost acum trei ani. Şi asta pentru că la vremea respectivă nu aveam nici de unele, nici de altele, în schimb aveam un brad cât casa de mare care trebuia împodobit, chit că de Crăciun n-a auzit el colinde de la noi, ci eventual de la vecini…

În orice caz, excepânt cazul de mai sus, eu n-am mai cumpărat decoraţii de …. (era să zic blog) pom de o căruţă de vreme; singurele chestii care mai ajungeau în coşul meu de cumpărături fiind râurile de beteală (exagerez acum) pe motiv că imediat după sărbători mă transformam eu în brad de Crăciun, pentru entertainment personal şi propriu (şi deci le făceam franjuri).

Aşa deci cu decoraţiile astea. Păi n-am eu drepate? Serios acum…

2 gânduri despre „Sărbătorile trec, globurile rămân

  1. Eu mai cumpăr din când în când, că am o obsesie, cam ca şi cu magneţii de frigider :)

    Însă lumea cumpără de la an la an pentru că, draga mea Dora, mai nou există modă şi trend şi în rândul gloabelor. Nu pot să uit bradul din Mall de acum un an sau doi, tot plin de blăniţă albă şi decoraţiuni roz! The horror! Dar era trendy, cică … :|

Lasă un răspuns

