Acasă » Obsesii, angoase » Mâncare ca la mine acasă versus junk food

Mâncare ca la mine acasă versus junk food

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul că mie îmi place să gătesc şi că nu ţin cont de oră sau condiţii meteo pentru a îmi manifesta apucăturile, în bucătăria personală de 4×2 2.70 x 1.45 metri (Lxl).

Îmi place să intru în bucătărie chiar şi atunci când am frigiderul ticsit cu mâncare, dar îmi place şi mai mult atunci când mă loveşte foamea, iar prin frigider bate vântul.

Iar asta în ciuda faptului că atunci când gătesc cu maţele concertând în fundal, mă satur de obicei înainte să fie toate gata, lucru care se datorează talentului meu nativ (de parcă mama m-ar fi conceput în bucătărie) de a da naştere unor arome deosebite care se înalţă grandios din oala cu mâncare sub formă de aburi.

În general fac două feluri de mâncare, iar uneori chiar trei dacă e să luăm în considerare şi clătitele, budinca sau orezul cu lapte.

Acestea fiind spuse, e clar ca vizibilitatea şoferilor într-o zi cu ceaţă că de fapt prin frigiderul meu bate arareori vântul. Ce-i drept, acest lucru se datorează şi diverselor alimente care-mi fac viaţa mai uşoară în formă de sandviş, dar asta-i altă mâncare de peşte.

Ce mă macină pe mine, la fel ca boabele de cafea, este impulsul nestăvilit de a face ochi dulci şi gura mare unei şaorme sau unui hamburger, atunci când acasă mă aşteaptă cuminte frigiderul burduşit cu mâncare făcută de mânuţele mele pricepute.

Nu pot să-mi explic cum rămân pironită în faţa tejghelei de la vreun fast food, căscând ochii mari cât cepele când privirea mi se prelinge ca uleiul pe lista lor de bucate, când ştiu că ciorba mea tărănească şi ostropelul cu pireu de cartofi abia aşteaptă să fie halite.

Şi când mă gândesc cât de migălos îmi pregătesc ustensilele, cât de duios plâng când tai ceapa, şi cu câtă precizie îmi fac incizii la nivelul degetelor când curăţ cartofii, iar toate astea doar ca stomacul meu să tacă dracu’ din gură la orice oră din zi l-ar apuca pandaliile.

Presupun că am nişte ingrediente lipsă de mi se întâmplă toate astea…

7 gânduri despre „Mâncare ca la mine acasă versus junk food

Lasă un răspuns

