Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Statistici pietonale

pe Octombrie 26, 2009

Astăzi, 26 octombrie 2009, în jurul orelor 18, subsemnata s-a angajat într-un studiu ştiintific ce urma să dezvăluie lumii întregi câteva date statistice preţioase şi deosebit de vitale cu privire la oamenii de pe stradă.

Astfel, în timp ce se deplasa în direcţia bunicii paterne pentru a-şi lua doza săptămânală de fresh milk (ştiintific vorbind C21H30O2+H2O, adică weed şi apă, pentru că, nu-i aşa, ca să ne dea lapte, vaca mănâncă iarbă), am constata, şi anume, următoarele:

Pe parcursul celor aproximativ 1,2 km de la domiciliul subsemnatei până la cel al bunicii, am putut observa 66 de persoane care fie m-au depăşit, fie veneau (amenintător) înspre mine. Din aceste 66 de persoane, doar 7 au fost copii, 21 au fost tineri, 28 adulţi, iar restul de 10 persoane în vârstă.

De asemenea, 25 au fost femei şi fete, dintre care 40% erau brunete, 16% blonde, iar celelalte 44 de procente includeau doamne şi domnişoare cu diverse alte culori în păr.

Am mai remarcat de asemenea că pe tot parcusul drumului nu am întâlnit decât o domnişoară care putea fi etichetată drept drăguţă, iar aceasta era inclusă în cele 16 procente de reprezentante ale sexului slab cu o nuanţă blondă a podoabei capilare .

Din păcate, am fost dezamăgită să constat că nici măcar un singur domn n-a întrunit suficiente calităţi pentru a fi etichetat drept drăguţ. Iar asta ca să nu fiu eu etichetată drept mofturoasă….


La întoarcere mă gândeam să îmi continui studiul, de această dată încercănd să determin care este numărul optim de paşi pe care îl fac de la bunică-mea înapoi acasă, dar am fost prea preocupată de găsirea formulei  chimice potrivite pentru milk ca să îmi mai aduc aminte că tre’ să îmi număr paşi…

7 responses to “Statistici pietonale

  1. Marian spune:

    Ce vaca … :))

  2. limeonice spune:

    Asta pentru că eu eram în altă parte a oraşului …
    altfel aş fi întâlnit-o pe domnişoara drăguţă şi scorul ele/ei ar fi fost egal :P

  3. tDO spune:

    Doamne! Toate statisticile astea si calculele aferente le-ai facut in cap si le-ai tinut minte? Sau aveai vreun carnetel cu tine pe care le-ai notat? :D

  4. Ionuţ spune:

    Restul erau la întâlniri de bloggeri. ;)

  5. Smeagol Jr. spune:

    @Vali: eh, hai că nu numai zona în care locuiesc eu sunt domnişoare drăguţe ;))
    @tDO: am avut un carneţel. Oi aveau eu o super memorie, dar nici chiar aşa… :D

  6. Dani spune:

    nu sunt sigur ca statisticile prezentate de tine sunt corecte, dar trebuie sa recunosc ca m-am amuzat copios.
    Ce concluzie am tras eu după acest studiu, este ca doar 4% din femei sunt draguțe, deci e rău sa fi bărbat în ziua de azi, dar e și mai rău sa fii femeie! :(

  7. Smeagol Jr. spune:

    Hai să zicem că au o marjă de eroare de +/-2% :))

Lasă un răspuns

