Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Mâine…

pe Octombrie 21, 2009

… mi-ar plăcea să mă trezesc cu zâmbetul pe buze.
… mi-ar plăcea să citesc câteva pagini dintr-o carte nouă.
… mi-ar plăcea să gătesc ceva ce n-am mai făcut până acum.
… mi-ar plăcea să fie soare, ca azi.
… mi-ar plăcea să văd mai mulţi oameni zâmbind, pe stradă.
… mi-ar plăcea să văd un film fain.
… mi-ar plăcea să aud veşti de la cineva pe care nu l-am mai văzut de mult.
… mi-ar plăcea să mă sune cineva care cu siguranţă m-ar surpinde cu asta.
… mi-ar plăcea să-mi ordonez colecţia de jucării Kinder.
… mi-ar plăcea să cânt fără să-mi pese de nimeni şi nimic, până rămân fără voce.

photo from Siebe 
9 responses to “Mâine…

  1. crinutza spune:

    Si mie mi-ar place daca ai gati ceva ce n-am mai mancat pana acum…
    Si daca ai canta toata ziua pana ti-ar pieri vocea… mai ales daca pieritul intervine inainte sa vin eu de la lucru :P

    Si daca platesti bine, vin si te gadil dimineata… si rezolvam si cu zambetul :)

  2. richie spune:

    Si eu sper sa fie soare si sa vad un film fain.

  3. IB spune:

    Whatever Works (2009)- un film fain :)

  4. diamond spune:

    Acuma, cand ma gandesc la „mi-ar placea sa vad mai multi oameni pe strada zambind” imi dau seama ca azi n-o sa zambesc pt nimic in lume ca sa-i fac pe altii fericiti.

    Asa ca… tu ce ai face pentru oamenii de pe strada care nu zambesc? :)

  5. tDO spune:

    So how many of those ended on the check-list in the end? :D

  6. Smeagol Jr. spune:

    @diamond: în general, când vezi pe cineva că zâmbeşte, îţi vine şi ţie să faci la fel, şi tot aşa. Nu zâmbeşti ca să îi faci pe ei fericiţi, zâmbeşti pentru că te simţi tu bine, iar ei percep şi îţi „împrumută” starea de bine.
    @tDO: almost 4. I could have done better… :(

  7. tDO spune:

    practice makes perfect ;)

    As for people smiling on the street… call me cynical (which, sadly I am more and more often), but I just can’t help but picture Albert Fish going around town after one of his good days smiling because he feels so good and everybody else around him smiling back. :D

  8. Smeagol Jr. spune:

    i hope you are kiddin with albert fish…

  9. Ioana spune:

    mi-ar placea sa am fluturasi in stomac din cauza unui june prim !:)) Iti doresc si tie la fel :*

Lasă un răspuns

