Acasă » Diverse » Nu prostiti poporul cu televizorul

Nu prostiti poporul cu televizorul

A fost odata ca niciodata o cafenea pe nume Ciminelli. Iar in acea cafenea am aterizat eu prin clasa a X-a, cand atmosfera era animata de muzica buna, in genul Katie Melua si Norah Jones. Nu peste mult timp, i-am mai facut o vizita doar ca sa constat cu stupoare ca in fundal se auzea Atomic TV. Din pacate, nu e singurul bar in care mi-e dat sa ascult muzica de la televizor.

Mai exista un bar prin Unirii in care imi place in mod deosebit sa merg sa-mi iau portia de cappuccino (prietenii stiu de ce). Muzica e faina, gratie FriskyRadio, insa pe un perete troneaza un teve LCD cu diagonala de un metru, unde ruleaza Fashion TV. N-am inteles de ce, la fel cum nu inteleg de ce mai sunt inca n pub-uri care adopta aceeasi strategie.

Mai sunt si unele localuri in care televizorul e setat pe Animal Planet, National Geographic sau Discovery Channel, insa fara sonor. Ma scuzati, poate n-am eu suficiente cute pe creier, dar cine naiba sta sa se uite la Bear Grylls cum supravietuieste eroic prin mai stiu eu ce jungla, in special cand e inconjurat de o gasca de prieteni zgomotosi?

Intr-o seara am ajuns intr-un bar din complex, unde televizorul era deschis pe stiri. Evident, tot fara sonor. Dupa care a urmat un film, pe care cei prezenti il urmareau, exact!, tot fara sunet…

De unde mania asta cu televizorul? Inteleg (pana la un punct) cand e vreun meci de fotbal, dar in rest? Nu cred ca iasa nimeni in oras cu gandul expres sa se uite la TV. Mai bine sta acasa. Zic eu.

Apropo, exista vreun loc in care ma pot uita in liniste la desene animate?

photo from Freaky Humor 

3 gânduri despre „Nu prostiti poporul cu televizorul

  1. Io cred ca moda a inceput in Unirii de cand cu meciurile. Au vazut ca prinde si tzac, si-au pus toti TV. Nici eu nu inteleg de ce tre’ sa ne uitam la Fashion TV sau Discovery cand iesim in oras, dar multe nu intelegem noi pe lumea asta. O enigma in plus sau in minus…

  2. Chestia cu meciurile in Pub-uri e normala. Pub-ul e birt importat, iar britanicii se uita la meciuri in draci. Cafenelele insa o dau pe muzica si stiri, nu cred ca e batut in cuie postul, probabil daca ii rogi sa dea pe Cartoon te vor rasfata :p

  3. @tomata: o enigmă în plus, total inutilă, dar care totuşi mă macină. nu ştiu de ce… (şi uite cum apare încă o enigmă) :))
    @richie: eşti tu sigur? deşi nu e o idee rea. ia să încerc… :D

Lasă un răspuns

