Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Discutii nocturne

pe Octombrie 19, 2009

El: Da-te mai incolo!
Eu: Unde?
El: Mai incolo
Eu: Dar sunt pe margine, mai putin si pic din pat.
El: Cadere placuta!

Eu: Muta-te de pe piciorul meu, ca nu mai pot sa dorm asa.
El: Da’ de ce? Ca eu stau bine.
Eu: Dar eu nu stau bine.
El: Pai schimba-ti pozitia atunci
Eu: Nu pot de tine.
El: Pai ce-ti fac?
Eu: Stai pe piciorul meu.
El: Dar atunci nu mai stau eu bine.
Eu: Nu ma intereseaza.
El: Eu nu ma misc de aici…

Eu: Esti neserios deja, te-ai proptit exact in motul patului. Eu unde mai am loc?
El: Peste tot in jurul meu. Ai destul loc sa te lafai…

Eu: Da-te jos de pe patura, nu vezi ca ai luat-o pe toata?
El: Si care-i problema?
Eu: Am inghetat de frig…
El: Acopera-te!
Eu: Cu ce?
El: Gasesti tu.

Pai si atunci cum sa nu iei atitudine??

10 responses to “Discutii nocturne

  1. richie spune:

    Ce conversatii ai si tu noaptea :)) Foloseste si tu forta :p.

  2. Smeagol Jr. spune:

    nu pot. eu sunt o delicata :))

  3. crinutza spune:

    Eu cred ca Sir Puchalot are capacitati paranormale… Se dedubleaza… altfel nu-mi explic cum vorbesti tu cu el noaptea, cand el doarme cu mine :P

  4. tDO spune:

    Puci has the powers of articulate speech? :D

  5. crinutza spune:

    Ohoo… si inca ce speech! :))

  6. Smeagol Jr. spune:

    @sis: okay, nu-s nocturne, că eu mai dorm şi ziua, dar asta nu schimbă prea mult datele problemei!
    @tDO: but of course. puci e supernatural! :))

  7. tDO spune:

    Did you ever consider he might be possesed? :D

  8. Smeagol Jr. spune:

    oh sure, he’s possesed by my sister :))

  9. crinutza spune:

    asta suna ciudat…

  10. […] Azi-noapte numai bine nu am dormit. Ordinea iniţială era următoarea: perete, urs, eu, Puci. Mă simţeam oarecum prinsă la mijloc, dar am zis iniţial că e doar o impresie. Ori, de când cu ghipsul, am descoperit noi şi obositoare poziţii de dormit, una mai incofortabilă ca alta. Şi tot răsucindu-mă de pe o parte pe alta, constat că, într-adevăr, nu am loc. Aşa că am mutat ursul la celălalt capăt al patului. E drept, mare brânză nu am făcut, având în vedere că amândoi stăteam într-o rână, dar măcar câştigasem 20 cm. Mai rămânea acum să recuperez la capitolul plapumă. Şi aici am dat, practic, de greu, pentru că… […]

Lasă un răspuns

