Acasă » Recomandări » OST

OST

Aseara am primit OST-ul de la Lock Stock and Two Smoking Barrels (thnx Marian). Da, ghici ce am ascultat toata noaptea…
Acum vreo 3 luni mi-am descarcat o parte din coloana sonora de la CSI. Le am in playlist si acum.
Nu mai vorbesc de LOTR OST pe care il am in versiune completa si originiala (si extinsa) de cativa ani si inca il ascult.
Sau de caruta de  melodii semnate Vonda Shepard, ce apar in Ally McBeal.
Mai am cateva melodii din Cruel Intentions (some classics) pe care le ador.
Plus coloana sonora de la Dirty Dancing.
Inca vreo 2 de la Requiem for a Dream, una de la Matrix, una din Kill Bill si una de la Armageddon. Si lista nu se opreste aici…

Acum, clar ca nu toate filmele beneficiaza de cea mai dementa coloana sonora, dar eu le vreau pe cele mai bune. Asa ca astept sugestii.

Multumesc anticipat. :))

7 gânduri despre „OST

  1. :-?… ar fi Phantom of the Opera, varianta din 2004; ar mai fi Braveheart, mai ales daca ti-a placut filmul cumva; ar mai fi si Merlin, productia Hallmark din 1998 cu Sam Neil care parca avea un OST destul de tare; Master and Commander… ah, si daca-ti place soundtrack-ul de la Braveheart, poti sa-l incerci si pe cel de la Rob Roy ;)

    Now allow me to ask a question regarding OSTs, if I may: which one do you consider best, HOMM III or IV, regardless of sentiments towards the games themselves? :D

  2. @Marian: thank you, thank you, thank you
    @tDO: omg, cum de nu m-am gandit la Phantom of the Opera? Imi plac tare mult melodiile din film. O sa caut si de la restul niste mostre, sa vad cum suna. Cat priveste OST-ul de la jocuri, avand in vedere ca n-am jucat mai deloc Heroes IV pentru ca nu mi-a placut, ghici pe care o consider mai misto… :D

  3. :D Iti recomand atunci sa cauti si OST-ul de la HeroesIV, relativ usor de gasit si sa-i dai o ascultare (desigur, mai putin melodiile de la battle care n-au nici un fel de noima singure), dar celelalte eu zic ca sunt foarte, foarte tari… uneori as indrazni sa spun ca sunt mai bune decat multe de la Heroes III :D

Lasă un răspuns

