Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

De drept, al meu, de fapt, al lui!

pe Octombrie 13, 2009

IMG_1923_m1

De cand m-a lovit pe mine ideea de a schimba locul diverselor obiecte de mobilier care imi populeaza camera, minunatul meu dormitor a devenit loc de pelerinaj. Astfel, daca pana de curand era folosit aproape exclusiv pentru somn si doar de catre domnia mea, recent a inceput sa primeasca vizita unor personaje extrem de dubioase, printre care si Puci. Care Puci, dupa cum bine stim, este un parazit care se hraneste cu nervii mei.

Ei bine, in special de cand am tras cablul de net sub nasul meu, iar Tinkerbell si-a reluat locul de drept pe biroul MEU, Puci nu s-a putut abtine sa o lase in pace, astfel ca a continuat sa o urmareasca indeaproape.

Nu doar ca ma terorizeaza de fiecare data cand se apropie de ea, dar mai nou isi face de cap si prin alte parti. Imi devasteaza pana si dulapul, dand peste cap ordinea perfecta care domnea odata acolo.

Dar in niciun caz nu s-a multumit cu atat. Pot spune fara sa exagerez (sora-mea e key witness) ca mi-a ocupat abuziv pana si patul! Da, patul MEU, in care dorm eu si nimeni altcineva (exceptand datile in care am fost fortata de imprejurari sa ma imprietenesc cu canapeaua din sufragerie, devenita recent istorie)!

Cum altfel as putea sa explic faptul ca, atunci cand mi-e lumea mai draga si somnul mai dulce, nu ma pot intoarce de pe o parte pe alta pentru ca, vezi Doamne, il deranjez pe Maria Sa Puchalot, care s-a cuibarit bine-mersi exact in motul patului! Cu eforturi supraomenesti (ca doar sunt nauca de somn), il iau in brate pe individ si il mut doi centi mai incolo. Eforturi care se dovedesc inutile, pentru ca stimabilul se intoarce in acelasi lor inainte ca eu sa ajung inapoi la orizontala.

Pe langa asta, se pare ca a dezvoltat o adevarata obsesie pentru cuvertura de pe pat, desi, marlan cum il stiu, sunt convinsa ca o face doar pentru a-mi demonstra mie cine-i seful…

4 responses to “De drept, al meu, de fapt, al lui!

  1. crinutza spune:

    filmul… unde e filmul? :P

  2. Darael spune:

    Maine o sa iti ceara chirie pentru pat :)

  3. Gabri spune:

    superb!!!

Lasă un răspuns

