Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

In mijlocul naturii

pe Octombrie 12, 2009

Acum un an si ceva, evadam pentru doua zile din viata tumultoasa a orasului (Tg. Jiu) la sat, unde tehnologia n-a fost deloc de partea mea, devreme ce nici macar semnal pe Vodafone nu aveam. In sfarsit, dat fiind ca vremea a fost frumoasa, mi-am luat o patura, revista de sudoku si registrul si m-am asezat frumos in gradina, printre razoarele de zarzavaturi.

Am avut liniste, singurele sunete care razbateau pana la urechea mea fiind fosnetul frunzelor leganate de vant si glasul orataniilor din ograda, plus ocazionalele vrabii si randunici. Atat si nimic mai mult. A fost divin!

Intoarsa la „civilizatie” am avut un soc. Zgomot infernal de masini, zeci de glasuri, baraituri, si alte asemenea care nu suna bine in urechea mea. Si tanjesc sincer dupa linistea aia, si sentimentul de calm pe care mi-o ofera.

Aceeasi senzatie o aveam si cand urcam pe carari de munte. Nu vedeai pui de om pe o raza de kilometri intregi,  in schimb oriunde intorceai privirea doar padure, apoi o pajiste intinsa cu arbusti rataciti care pe unde, zapada pe ici pe colo, si un izvor a carui susur spargea linistea.

Mi-e dor de sunetul naturii.

Aseara, in timp ce faceam slalom printre posturile de radio din Winamp, am dat peste unul cu totul neobisnuit. Printre cele de trance, soundtracks, romance, alternative si jazz, am descoperit un radio unde nu auzi altceva decat… sunetul naturii!

De fapt, o „forfota” generala de pasari, care nu contenesc cu ciripitul*. Si uite cum dintr-o data, nu ma mai aflam intr-un oras mare, ci departe, in mijlocul naturii, stand intinsa pe iarba, cu soarele-n ochi si visand frumos.

*si uneori, pe unii care joaca tenis.
One response to “In mijlocul naturii

  1. dAImon spune:

    Meditation Classical Relaxation (10 Box Set)
    Moods of Nature – 4 CD’s
    Music For Massage – Sounds Of Nature [GeneGeter.com]
    Natural Dreams – Music for Relaxation 10 CD Collection
    Nature Sounds from Scandinavia
    Nature’s Tranquility – SLEEP-The Peaceful Sounds Of Serenity[cdrip]vbr[mp3]-darkjedi
    Relax with Nature [vol 1 to 16]
    The 25 Most Influential Ambient Albums Of All Time
    The Natural Sounds of the Wilderness 10 CDs collection

    ^_^ isohunt downloads, vreo 9GB asa, doua DVDuri, countless hours of fun.

    why depend on the internets?

Lasă un răspuns

