Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Karaoke

pe Octombrie 11, 2009

De cand ma stiu am avut impresia ca am o voce deosebita. Prin generala, am infiintat impreuna cu cea mai buna prietena o formatie, fiecare alegandu-si si cate un nume de scena, pentru ca nah, Dora si Raluca nu sunau in capsorul nostru destul de convingator. Convingator am plans eu atunci insa, ca ea nu voia sa pronunte corect „Daphne”, viitorul meu nume, dar asta e alta poveste.

Dupa cum spuneam, aveam (si inca am) impresia ca eu am voce si, prin urmare, stiu sa si cant. Cu markerul pe post de microfon, lalaiam uneori cat era ziua de lunga, spre disperarea sora-mii. Ba chiar ma si inregistram, pentru auditii ulterioare.

Tin minte ca odata, in toiul unui concert ad-hoc, cu castile pe urechi, a venit tata si m-a rugat sa urlu mai incet, ca el nu mai aude nimic la televizor din cauza mea…

In anul I, de ziua mea, primisem my very first mp3 player. Nu mai functioneaza acum decat pe post de stick, dar principalul lui scop atunci era sa-mi inregistreze mie trilurile, pe care le reda ulterior in format wav. Asa am ajuns sa recit de la „Cine-a pus carciuma-n drum” pana la preferata mea „That don’t impress me much„, piesa pe care am cantat-o inclusiv la un chef (ma mir cum m-au suportat de la inceput pana la sfarsit).

In general evit sa imi expun talentul in public (mai putin atunci cand sunt prea vesela de la bere sau prea multe coctailuri), singurele persoane care m-au auzit in toata splendoarea fiind sora-mea, tata si fostul boufriend boyfriend.  Ei bine, s-a intamplat o data sa ma las convinsa de un prieten sa ii cant o partitura. I-am cantat „Because of you” si s-a aratat destul de impresionat… desi probabil il mustra constiinta pentru excesul de persuasiune de care daduse dovada.

Anul asta de ziua mea, stimabilul meu coleg Bogdan mi-a oferit unul dintre cele mai haioase cadouri pe care le-am primit vreodata – mirificele melodii pe care le inregistrasem in urma cu ceva vreme, cand descoperisem beneficiile mp3 playerului.

Bogdan: La Multi Ani!!!!
Bogdan: Am un cadou pt tine
Smeagol Jr.: buzz back
Smeagol Jr.: sorry
Smeagol Jr.: aaaaauuuuu
Smeagol Jr.: nu creeeeed
Smeagol Jr.: stai o secunda
[…]
Bogdan: Happy birthday
Bogdan: 
Smeagol Jr.: mersi 
Smeagol Jr.: vai, sunt bestiala
Smeagol Jr.: 
Smeagol Jr.: nu creeeeeeeeed
Smeagol Jr.:  
Smeagol Jr.: sunt de o mie de ori mai haioasa decat aia de la megastar

Insa chiar si dupa ce mi-am mutilat singura timpanul datorita calitatilor mele vocale, tot ma incapatanez sa cred ca ma descurc decent pe unele melodii. Chiar si pe cele ale prea adoratului Josh Groban, care sunt din cale-afara de greoaie.
Chiar si astazi am facut probe de sunet, „Mandy” si „All This Time” fiind doar cateva dintre piesele interpretate. Noroc ca am fost singura acasa, si (aparent) nimeni n-a avut de suferit!

photo from Zazzle.com

Ps: I’m way better that this dude! :D

6 responses to “Karaoke

  1. Marian spune:

    We want proof!

    „Ps: I’m way better that this dude! :D” – Maybe, but at least he’s famous :)).

  2. :)) Mi-a placut aia cu tatal tau care te ruga sa urli mai incet. :))
    Adevarul e ca aproape in toti exista cate un cantaret nedescoperit, care se manifesta in baie, printre prieteni, pe strada sau la birou (ultimele 3 sunt valabile pentru mine).
    Io zic ca ar trebui sa facem un duet la karaoke, cand mai organizam un blogmeet pe-acolo. :P

  3. tDO spune:

    ce bine ca eu am renuntat la talentele vocale in favoarea air-guitar-ului (I can’t very well be playing the mighty air guitar and sing at the same time, now can I :D) Tin minte ca si eu am avut un episod oarecum similar cu tata mai demult :D

    Cat despre tipul din video: doamne ce sistem de referinta ti-ai luat… how about this: http://www.youtube.com/watch?v=JvLe1ui0npM :D

  4. Smeagol Jr. spune:

    @Marian: no proofs! :D
    @Tomata: te risti la un duet? :))
    @tDO: nu ma compar cu domnul, dar m-a amuzat teribil. Stiu ca n-am voie, dar ma prostesc cand si cand. :)

Lasă un răspuns

