Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cand omul are treaba, se apuca de curatenie

pe Octombrie 3, 2009

Mi-am exersat abilitatea asta inca din perioada studentiei, cand in loc de cursuri, ma ocupam de chestii mult mai serioase, cum ar fi rearanjatul hainelor in dulap, sortarea cartilor in ordine alfabetica, spalarea vaselor, udatul florilor (in sfarsit!) si alte asemenea.

Evident cacu atata practica m-am perfectionat. Si uite asa, m-am decis eu intr-o zi sa fac ordine la fituicile care imi impanzesc camera, dar mai ales biroul. Am aruncat o plasa cu varf. Pe cuvantul meu, nu stiu unde au incaput atatea prostii in biroul meu care nici macar nu are sertare.

Azi m-a apucat cheful de curatenie. Si asa un chef de chef am avut, incat am molipsit-o si pe sora-mea (data de azi trebuie marcata in calendar, deci). Tot alergand ca titirezul dintr-o parte in alta a casei, punand lucrurile la locul lor firesc, m-a pleznit in moalele capului ideea geniala sa fac mutari la mine in camera. Adica biroul si comoda, ca restul sunt prea mari pentru a fi urnite usor din loc. Asa ca le-am determinat sa fac rocada, cu mentiunea ca biroul s-a deplasat ca un cal.

In alta ordine de idei, la fel de geniale, dupa ore si ore de status scris in doru’ lelii, timp in care am constatat ca s-a facut frig, am luat o decizie cruciala – il schimb! Si l-am schimbat. „A venit iarna”, in loc de „A venit toamna”. Mi-am dat seama atunci ca mie imi sta capul la iarna, mai ales dupa ce bunica-mea m-a informat ca anul asta o sa ninga abia in decembrie. Hai ca nu mai e mult. Numai bine, tot atunci incepe si iarna, deci o sa inceapa sa ninga la fix!

Aseara am fost la filme. Cu fellow bloggers (3 la numar, si cu mine 4, desi nu-i intrec), singurii oameni cu care mai socializez in ultima perioada. Amintirile din epoca de aur (am scris epica prima oara) au fost amuzante, mai ales ca n-am apucat sa le traiesc. In schimb, la a patra Destinatie Finala am comentat peste masura. Si am trisat (adica mi-am coborat ochelarii (3D, evident) sub nas, pentru ca senzatia de obiect ascutit care-mi penetreaza ochiul la fel ca cerneala creta imi creaza (e corect scris?) un disconfort local.

Tot aseara era sa intarzi la filme, pentru ca aparuse al doilea episod din seria noua 10 de la CSI si voiam musai sa-l vad. L-am vazut deci in proportie de 92,85%, pentru ca mi-am adus aminte ca tre’ sa plec. Restul de 7,15% l-am vazut cand m-am intors.

De fapt eu voiam sa scriu un post psiho-filozofic acum, dar statusul meu cu iarna m-a amuzat teribil si am devenit neserioasa.

6 responses to “Cand omul are treaba, se apuca de curatenie

  1. Darael spune:

    Un Gollum caruia ii place sa se joace cu fulgii de zapada ;) ?

  2. IB spune:

    Daca vine iarna, vine iar o mini-vacanta. :)

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Darael: Hehe, si inca cum!
    @IB: Mini? Insesizabila de-a dreptul…

  4. diamond spune:

    Sa stii ca eu am tresarit cand s-a desprins surubelnita aia si a venit fix „spre noi”… :))

    Dar in rest, n-au fost probleme. Eram asa bagata in scaun ca mi-era somn si tare-as fi vrut sa ma intind

  5. Junior spune:

    noroc ca n-am venit cu voi, ca auzeai tu atunci urlete si tipete infricosate!

  6. Smeagol Jr. spune:

    bah, sora-mea, ce dracu comentezi cu id-ul meu de la lucru? m-am si speriat in prima faza…

Lasă un răspuns

