Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Replica zilei

pe Octombrie 1, 2009

Stolnice! Stolnice! Aduna-te-n jurul meu si apara-mi viata. Si masa!

Cine stie cui ii apartine replica* castiga toata stima si consideratia mea pe o perioada nedeterminata.

*fara sa dea search pe Google, de preferat.

9 responses to “Replica zilei

  1. metalshrine spune:

    Unui lash?

  2. crinutza spune:

    eu stiu… dar nu zic :P

  3. Marian spune:

    xxx (xxx – Vasile Alecsandri )

    Smeagol Jr.: Sa vedem daca stiu si altii! :D

  4. Smeagol Jr. spune:

    @Metalshrine: da, dar unul simpatic foc!
    @Sora-mea: taci, femeie!

  5. Bibine spune:

    unul lacusta, de-al lui alecsandri daca nu ma inseala memoria. multa vreme trecut-a…

  6. Darael spune:

    Eu zic sa apere prajiturile stolnicul acela, ca multi tanjesc dupa frisca :D

  7. Smeagol Jr. spune:

    @all: da, oameni, e Lacusta Voda. Sa spunem toti in cor (mai putin eu): multumim, google! >:)
    @Darael: asta e cu substrat?

  8. Darael spune:

    Substratul e cu piersici, prune si cateva felii de mere pentru consitenta :D Daca se doreste ceva mai exotic, se poate presara si putin praf de sortisoara, dar cu foarte mare grija, sa nu acopere gustul placut al fructelor (icon pofticios)

Lasă un răspuns

