Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Stand down comedy

pe Septembrie 30, 2009

A fost odata ca niciodata, ca daca n-ar fi fost era mult mai bine. A fost un grup de colegi care-l sarbatoreau pe un altul si au ales ca loc de desfasurare a actiunii Porto Arte, intrucat sarbatoritul era amator de stand up comedy.

Personajele, in numar de noua cu tot cu subsemnata, au parut a fi impartiti in doua tabere (inegale), judecand dupa intensitatea hohotelor de ras (lipsa).

Si se facea ca pe scena au urcat doi grei (nu stiu daca si la figurat, dar la propriu sigur) ai stand-up-ului romanesc. Un anume Tibi si un anume Micutu (in ordinea numarului de pe tricou), fiecare cu o ora la dispozitie pentru a face audienta sa se tavaleasca pe jos de ras.

Nu sunt eu experta in stand-up, si nici nu consum astfel de comedy in cantitati prea mari, mai ales ca afara de Seinfeld (God bless him), Pablo Francisco, Eddie Murphy si inca cateva nume care nu-mi vin acum in minte, eu nu prea stiu care-i mersul. Dar avand in vedere ca eu rad si cand nu ar trebui sa rad, ma asteptam ca, in ciuda antipatiei mele fata de Tibi, sa rad pana ma dor coastele.

Deci Tibi a fost mai scarbos, mai nesimtit si mai misogin decat permite legea. Si mentionez ca eu nu am nici pe departe la fel de mult bun simt ca si Corina, pentru ca imi mai „scapa” din cand in cand cate o vorba dulce, ba chiar doua atunci cand iritarea mea atinge cote maxime. Cred ca la mai bine de jumatate din glume am avut o mina serioasa. Ba chiar m-am uitat in jur, sa vad daca nu cumva sunt singura. Nu eram. In schimb, cred cu tarie ca replicile lui Vali, asezat cuminte in dreapta mea sub salcie, au fost mult mai savuroase.

Al doilea numar i-a apartinut Micutului, care mi-a furat, recunosc, cateva hohote sanatoase de ras si chiar un set de aplauze.

Overall, nota 4 cu felicitari pentru primul, nota 7 pentru al doilea.

Sunt eu prea pretentioasa sau nivelul de stand-up comedy din Ro mai are muuuuult de urcat? Si va rog nu aruncati cu rosii in mine, intrucat nu e vina mea ca unii si-au ales prost sursele de inspiratie (Vali stie).

3 responses to “Stand down comedy

  1. Corina spune:

    Nu ştiam că ai fost şi tu pe acolo :)
    Mă bucur măcar că nu sunt singura care nu a udat scaunul de la atâtea hohote de râs :)

  2. Smeagol Jr. spune:

    Hehe, ma gandeam eu! M-am uitat dupa figuri cunoscute, dar la cat puhoi de lume a fost… mai greu sa imi si iasa figura! :D

  3. metalshrine spune:

    Exista la noi standup comedy? Incredibil…
    Nothing compares to The Dead Terrorist!!!

Lasă un răspuns

