Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

I had a dream last night…

pe Septembrie 27, 2009

… you were there, zice o melodie misto de la Sash! (aka Stay), doar ca urmatorul vers, „You held my hand so tight”, nu se mai aplica (damn it!).

In ultimele zile, am avut niste vise unul mai ciudat decat altul. Oare in ce masura reflecta ele realitatea si gandurile mele?

Stiu, de exemplu, ca prin anul I de facultate, chiar si al doilea, visam frecvent campanii de Heroes III, lucru oarecum de inteles, pentru ca toata ziua nu faceam altceva decat sa joc Heroes. Visele din perioada cu Travian au aceeasi explicatie. Acum nu ma mai joc nici unul, nici altul (si nici macar sudoku), ce-i drept nici visele mele nu au mai fost bantuie de construirea orasului, batalii crancene cu behemonti si black dragons.

In schimb, acum vreo doua zile am visat ca mergeam cu trenul si intr-o gara am coborat din tren si mi-am cumparat 4 cornuri cu ciocolata, dintre care era sa raman fara doua, care cazusera sub sine. Am sarit rapid sa-mi salvez pretioasele gustari, si era cat pe ce sa pierd trenul.

Evident, m-am trezit cu o pofta teribila de 7 Days, in ciuda faptului ca in ultimul timp nu trece zi fara sa mananc cel putin unul. Iri, in schimb, i-a dat alta semnificatie visului (de fapt secventei in care m-am aruncat sub tren pentru recuperarea cornurilor), spunand ca de fapt simbolizeaza nesiguranta si teama mea de a nu pierde ceva.

Deunazi, incepand lectura la cea de-a doua carte imprumutata de Richie, aka Spuma zilelor (boring, by the way, de doua ori am adormit cu ea in brate!), am avut parte de doua vise consecutive tare ciudate. Iar in vreme ce al doilea are o oaresce legatura cu realitatea, primul mi s-a parut SF pur!

Azi-dimineata m-am trezit deprimata peste masura, dupa un vis lung si plin de „issues” care imi aduceau aminte de trecut. Sau mai bine zis, de faptul ca eu inca nu am trecut peste ele…

Nu vreau sa spun nici pe departe ca n-as fii mandra de visele mele colorate, ba dimpotriva! Dar totusi… ma lumineaza si pe mine cineva?

5 responses to “I had a dream last night…

  1. metalshrine spune:

    Intr-o dimineata computerul si stapanul povestesc la o cafea.
    C: stapane am avut un cosmar…zice nadusind si incalzindu-se.
    S: cum asa? Cum ai putea tu sa ai cosmaruri?
    C: da, stapane… se facea ca veneau de undeva din neant o multime de biti. Ba 1 ba 0. Ba se mai si amestecau…
    S: si???
    C: si deodata…a aparut un 2…

    Cat despre visele tale cred ca mai sus gasesti explicatia :lol:

  2. richie spune:

    Well, acum doua zile am vizat ca taica-miu era in puscarie asteptand sa fie executat. Prea dur, chiar cosmar.

  3. crinutza spune:

    sa nu uitam cand m-ai visat cheala…

  4. Ionuţ spune:

    Păi nu ziceai bre că le manipulezi? Păi? :)

  5. Smeagol Jr. spune:

    @metalshrine: 1111100101011100011 – n-am inteles nimic.
    @richie: ala-i direct horror.
    @sis: ala era primul din alea doua.
    @ionut: uneori le mai las de capul lor. :D

Lasă un răspuns

