Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

iRead

pe Septembrie 24, 2009

Dar „mai rarut, ca-i mai dragut”. Astfel, in mai putin de doua ore, timp in care am dat gata o punga de seminte si un bol cu cereale cu lapte, cocotata in varful patului, i-am dat de cap cartuliei pe care Richie, plin de speranta, mi-a imprumutat-o inca dinainite sa plec in vacanta. Cartulie pe care am pus mana doar ca s-o mut dintr-un loc in altul, atunci cand ma apuca harnicia. Dar in sfarsit!

Spre deosebire de O perfecta zi perfecta scrisa de acelasi Martin Page, M-am hotarat sa devin prost nu mi s-a parut la fel de faina. E amuzanta si acaparatoare pana la un punct, e plina de limbaj filozofic pe care cu greu l-am digerat, nu pot sa spun ca nu mi-a placut, dar nu la cote inimaginabile. Imi plac prietenii lui Antoine, imi plac intalnirile lor boeme, imi place pana si viata lui de dupa Heurozac.

Dar cu finalul ce-ai avut, domnule? [aici urma explicatia, dar mi-am dat seama cacontine spoilers]

Anyway, thank you Richie pentru o lectura placuta de seara. Daca voi continua in acelasi ritm, luna viitoare poate o termin si pe cea de-a doua. Carte, si anume!

One response to “iRead

  1. richie spune:

    Bravo. Pacat ca nu ti-a placut asa mult :) Poate Boris Vian te prinde mai tare.

Lasă un răspuns

