Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

O discutie inopinata

pe Septembrie 22, 2009

Relatia dintre mine si Puci este, la prima vedere, una de simbioza perfecta. Ne tratam amandoi cu tandrete (mai ales atunci cand vrem ceva), ne ascultam amandoi ofurile si miorlaielile, ne uitam impreuna la filme, impartim pana si patul.

Tind sa cred insa ca, dupa cum evolueaza lucrurile, relatia va deveni in curand una extrem de parazitara. Cu Puci, evident!, in rolul parazitului cel smecher, care se hraneste cu nervii mei.

Astfel, nu mica mi-a fost mirarea cand m-am trezit cu Puci langa mine, abordand o mina serioasa, si spunandu-mi ca vrea sa vorbim…

Puci: Uite care-i problema. Mi se pare ca te-ai departat de mine in ultima perioada. As vrea sa stiu si eu ce anume a determinat aceasta schimbare in atitudinea ta fata de mine.
Eu: Esti sigur ca vrei sa purtam aceasta conversatie? S-ar putea sa nu iti placa ce auzi.
Puci: Insist!
Eu: Bine, draga domnule. Afla ca regret enorma faptul ca m-am plans de fata cu tine ca alarma de la telefonul meu nu mai suna.
Puci: Pai si ce legatura am eu cu alarma?
Eu: Hai, nu te fa ca nu stii despre ce vorbesc!
Puci: Chiar nu inteleg…
Eu: Fie, sa zicem ca te cred. Problema e urmatoarea: in fiecare dimineata, in jur de ora 6 jumate, adica exact atunci cand somnul meu e mai dulce, te trezesti tu ca vrei sa sustii mari concerte pisicesci.
Puci: Ce vrei sa spui, ca nu am voce?
Eu: O, ba da! Si inca prea multa voce.
Puci: Si atunci, nu vad unde-i hiba. Cine-a mai auzit de concert cu sala goala? Cineva trebuie sa ma aclame si pe mine, nu?
Eu: Si ti se pare ca eu te-am aclamat vreodata?
Puci: Hai, nu o intoarce acum. Eu stiu ca ti-e greu sa recunosti ca altii au mai mult talent ca tine, dar admite ca in adancul tau stii ca o voce ca a mea n-are nimeni. Nici macar mucosul ala dupa care suspini atata!
Eu: Hei, vezi ca te intinzi!
Puci: (Mandark laugh)
Eu: Scumpul meu motan (castrat), nu-mi face nicio placere sa iti ascult trilurile inca de la primele ore ale diminetii, cu atat mai mult cu cat trebuie sa ma ridic in doua picioare, ca sa iti dau tie „mare premiu” care oricum stii ca e acolo si e al tau in fiecare zi, altfel risc sa ma trezesc cu tine cantandu-mi suav la ureche. Acum ai prins ideea?
Puci: (nicio reactie)

A ramas langa mine in expectativa, probabil asteptand sa-i spun ca eu glumesc, dupa care, vazand ca nu primeste ceea ce voia sa auda, a adoptat o politica sfidatoare. Tacerea lui spune multe. Cine stie ce-o sa ma astepte maine dimineata…

9 responses to “O discutie inopinata

  1. crinutza spune:

    aham… deci pupicii cu care m-a intampinat de fapt erau din razbunare… contra ta…

  2. Ionuţ spune:

    Zeii să te aibă-n pază. :p

  3. Imi place ca ai simtit nevoia sa mentionezi ca e castrat :)

  4. Ionuţ spune:

    Îţi dai seama ce traumatizat e motanul ăsta? Şi castrat, şi cu un nume de râd copiii de el la şcoală… Nu e de mirare că se va apuca de băut sau va deveni emo. :p

  5. metalshrine spune:

    :lol: Genial dialogul!

  6. Smeagol Jr. spune:

    @Sis: Nu chiar. Puci face discriminare!
    @Ionut: Da, e traumatizat din cale-afara. Si tine mortis sa imi aminteasca asta in fiecare zi, if you know what I mean.
    @Horia: Pai sa se vada cine are mai multa autoritate.
    @Metalshrine: Multumesc. By the way, imi place nick-ul tau. :D

  7. metalshrine spune:

    Thx. Si mie imi place :P

  8. […] vizita unor personaje extrem de dubioase, printre care si Puci. Care Puci, dupa cum bine stim, este un parazit care se hraneste cu nervii […]

  9. […] vizita unor personaje extrem de dubioase, printre care si Puci. Care Puci, dupa cum bine stim, este un parazit care se hraneste cu nervii […]

Lasă un răspuns

