Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Invataturile nevestei

pe Septembrie 19, 2009

Din fericire, mai primesc si altfel de mailuri:

Nevasta te invata despre fericire: Sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede!
Nevasta te invata despre nudism: Plec de aici si te las in curu’ gol.
Nevasta te invata despre nulitate: Tu fara mine esti un nimeni.
Nevasta te invata despre procreere: Eu te-am facut… barbat.
Nevasta te invata despre mobilitate: Ce-ti fug ochii dupa curu’ lu’ aia.
Nevasta te invata despre otet: Ce acra poate fi ma-ta!
Nevasta te invata despre juramant: Sa mori tu, ca n-ai baut nimic?
Nevasta te invata despre munca in exces: Cam multe sedinte peste program ai tu…
Nevasta te invata despre transformare: Cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca porcu’.
Nevasta te invata despre ratiune: Cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi.
Nevasta te invata despre dictie: Vorbesti exact ca ma-ta.
Nevasta te invata despre sarbatori: Vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva.

Am o senzatie de deja-vu. O fi una si aceeasi persoana?

Lasă un răspuns

