Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXXVIII

pe Septembrie 19, 2009

Prea mult somn + cafea = supradoza de energie de-mi vine sa ma urc pe pereti. N-am stare acum, imi vine sa dansez prin casa (si asa sunt home alone), sa cant, sa tip, sa vorbesc singura. In alte cuvinte, sunt agitata peste masura.

Datorita intamplarilor din ultimele zile, am inceput iar sa imi fac planuri ca tiganul, astfel ca iar simt entuziasmul curgandu-mi prin vene mai mult decat trebuie.

Puci are mustatile intinse mai ceva ca lunetele unui pescar profesionist si miauna de mama focului sa il bag in seama. De fapt se baga singur in seama, iar eu l-am luat langa mine pe fotoliu, astfel ca scrierea acestui post este ingreunata de labutele lui adanc infipte in piciorul meu. Au!

Am inceput si eu sa visez la chestii mai tangibile. Hahaha, sunt curioasa cat ma tine. De obicei nu mai mult de 3-4 zile, timp in care ajung la concluzia ca n-are niciun rost, dupa care ma intorc la ale mele scenarii SF.

Altfel sunt bine. Cel putin asa imi place sa cred. Daca nu urmeaza zilele urmatoare un post maniaco-depresiv, inseamna ca intr-adevar asa este, si am intrat si eu, in sfarsit, pe un fagas normal (in acceptiunea majoritatii). Desi prevad ca o sa ma plictisesc repede. Prea mult bine nu-mi face bine. Stiu eu. Pentru ca atunci cand totul merge prea bine, e imposibil sa nu apara ceva care sa-mi eclipseze bruma de fericire (urasc cuvantul asta!, nu stiu de ce l-am folosit).

In ultima perioada ma tot macina o intrebare: daca nu m-as cenzura, daca ar fi sa scriu brut, exact asa cum imi vine cuvintele in cap si exact ceea ce gandesc cu adevarat, oare ce s-ar intampla?

Lasă un răspuns

